کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به همت پارک علوم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد؛

اولین مرکز کارآفرینی و نوآوری در کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد

24 ارديبهشت 1402 ساعت 11:04

نخستین مرکز نوآوری و کارآفرینی در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج افتتاح شد.


صبح امروز (24 اردیبهشت 1402) اولین مرکز نوآوری و کارآفرینی در استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مرکز نوآوری و کارآفرینی آزادگان یاسوج افتتاح شد.
به گزارش کبنا، رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این آئین اظهار داشت: مرکز آزادگان یک سوله در تملک استانداری است و استانداری به خاطر حمایت از فناوران و نوآوران به صورت امانی آن را واگذار کرده است.
محسن فرزین ادامه داد: با اینکه ۴۵ درصد پیشرفت داشت، توانستیم ظرف کمتر از ده ماه آن را به تمام برسانیم.
وی تصریح کرد: این مجموعه هزار و ۸۰۰ متر مربعی در دو طبقه است و دفترهای تحقیق و توسعه شرکتهای پارکی و مراکز رشد در این مرکز مستقر خواهند شد.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: ۲۵ دفتر تحقیق و توسعه برای پارک، ۳۰ دفتر برای مرکز رشد، ۱۵ میز کاری برای دفتر کارگزاری تخصصی و شتاب‌دهنده‌ها، سه استودیو تولید رسانه‌ای، یک فضای کار اشتراکی و دفتر مالکیت فکری و فن بازار هم اینجا مستقر خواهند شد.
فرزین عنوان کرد: همزمان با افتتاح این مرکز، طرح تانا هم در کهگیلویه و بویراحمد کلید خورده است.
وی تاکید کرد: نیازهایی که دستگاه‌های مختلف دارند، در این طرح احصاء می‌شود و با تشکیل هشت کارگروه تخصصی، دستگاه‌ها ی مختلف را دعوت و بیش از ۲۰۰ نیاز احصاء کردیم.
رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد افزود: همزمان این نیاز ها را به فراخوان گذاشتیم و بیش از ۱۲۰ ایده دریافت شد که پس از یک پالایش اولیه ۶۰ ایده بیرون آمد؛ در نهایت ۱۴ ایده به صورت نهایی انتخاب شد.
فرزین گفت: امروز قرار است این ۱۴ نفر صاحب ایده ارائه دهند و از بین این ۱۴ ایده، سه ایده انتخاب خواهد شد.


کد مطلب: 462314

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/462314/2/اولین-مرکز-کارآفرینی-نوآوری-کهگیلویه-بویراحمد-افتتاح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1