کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

هفته معلم ۱۵۰ برنامه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود

21 فروردين 1402 ساعت 11:14

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام معلم در استان ۵۰ عنوان برنامه و ۱۵۰ زیر برنامه تدارک دیده شده است.


مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: برای ارج نهادن و گرامیداشت مقام معلم در استان ۵۰ عنوان برنامه و ۱۵۰ زیر برنامه تدارک دیده شده است.
به گزارش کبنانیوز، عزتخواه با بیان اینکه مقام و منزلت همه معلمان ارزشمند و بزرگ است، ادامه داد: ۱۲۰ معلم در سطوح شهرستانی و تعداد پنج معلم در سطح استانی مورد تجلیل قرار می گیرند.
وی تصریح کرد: انتظار است همه دستگاه های اجرایی در مرکز استان و همچنین فرمانداران در شهرستان ها برنامه ریزی شایسته ای برای تجلیل از مقام معلم داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به الکترونیکی بودن آزمون دانش آموزان متوسطه دوم، ابراز کرد: دانش آموزان و اولیا آنها متوجه باشند که دروس به صورت مفهومی و عمیق خوانده شوند زیرا که سئوالات مانند گذشته کلیشه ای و پر تکرار نیست.
گفتنی است؛ نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان در سال ۱۴۰۲ با سه دستورکار، بزرگداشت مقام معلم، مشکلات و چالش ها برای برگزاری امتحانات خرداد ماه و نوسازی مراکز و مدارس غیردولتی در استان برگزار شد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت هر سال به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام هفته بزرگداشت مقام معلم نامگذاری شده است.


کد مطلب: 460847

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/460847/2/هفته-معلم-۱۵۰-برنامه-کهگیلویه-بویراحمد-اجرا-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1