تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۴۵۷۹۲۹
با حضور فرماندار و اعضای شورای تامین

آیین تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش موگرمون شهرستان لنده برگزار شد

۰
کبنا ؛آیین تکریم و معارفه بخشداران قدیم و جدید بخش موگرمون با حضور فرماندار،رئیس دادگستری،اعضای شورای اداری و تامین شهرستان و جوانان و ریش سفیدان در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در این مراسم محمد ظاهر آخش دارای مدرک کارشناسی عمران و از معلمان آموزش و پرورش جایگزین محسن معماری شد.

در این آیین جلال دانش فرماندارشهرستان لنده گفت: امروز انقلاب اسلامی سرشار از امیدآفرینی و تحول‌آفرینی در تمدن ایرانی و اسلامی است.
وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز جوانان ما در راستای جهش علمی و مسائل دانش‌بنیانی با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب حرکتی توأمان با پیشرفت و تعالی اندیشه‌های ایرانی و اسلامی در حال حرکت با سرعت است.
فرماندارشهرستان لنده گفت: این مسئولیت‌ها فرصت‌های است که خداوند برای خدمت به مردم به ما داده است و این مهم امروز باعث شد که در مسیر خدمت به مردم کوتاهی نکنیم.
وی افزود: بخشدار قبلی ما علاوه بر مسئولیت بخشداری به‌عنوان ذی‌حساب فرمانداری هم بودند ولی به‌واسطه کسالتی که حادث شد بنا به درخواست وی این مسئولیت به یکی دیگر از جوانان این شهرستان واگذارشده است.
دانش خاطرنشان کرد: از ابتدای حضورم در شهرستان بحث جاده لنده_تراب به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مطالبات خودم بود که در مدت 2 ماه توانستیم موانع معارضات را برطرف کردیم که از ۱۰ درصد به ۷۰ درصد رسیده است که ۱۵ دستگاه پل آن در حال تکمیل است.
وی تصریح کرد: در خصوص قطعه دوم این پروژه نیز تلاش‌ها منتج به نتیجه شده است که با تأمین اعتبار قطعه ۶ کیلومتری بااعتبار ۹۰۰ میلیاردریال آماده کلنگ زنی است.
دانش گفت: مسیر شیتاب به مونه ۴ کیلومتر آسفالت خواهد شد که این جزء مطالبات مهم مردم این بخش بود و ۵ کیلومتر زیرسازی و آسفالت مسیر روستای گرده کلات نیز در دستور کار است که امیدواریم این مهم نیز اجرایی شود.
وی گفت: بیش از ۷ میلیاردریال اعتبار برای ایمن‌سازی و مستحکم سازی ابنیه فنی در حال کار است که بارندگی‌ها اجازه ادامه کار را به پیمانکار نمی‌دهد که با پایان بارندگی نیز ادامه خواهد داشت.
دانش افزود: مسیر ارتباطی لنده به الگن نیز در حال کاراست وچندپل بزرگ این مسیر نیز تکمیل و در آینده نزدیک نیز بحث زیرسازی آن اجرایی خواهد شد.
وی گفت: در حوزه ارتباطات نیز تلاش‌های خوبی صورت گرفت که بیش از ۷۰ میلیاردریال در حوزه ارتباطات روستایی در بخش موگرمون با راه‌اندازی نیوسایت بنه بلوط و ارتقای سایت شیتاب مشکلات ارتباطی این روستاها برطرف خواهد شد.
فرماندارشهرستان لنده خاطرنشان کرد: بیش از ۴۵ میلیاردریال در حوزه آسفالت معابر و کوچه‌های روستاهای شیتاب و مونه و مالشیخ و گرداب‌ها اجرایی شده است.
وی گفت: بیش از ۵۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی دشت بن یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم است که با رفع معارضات عملیات شبکه‌گذاری ۳ ونیم کیلومتر شبکه‌گذاری نیز اجرایی شده است.
دانش در پایان در مورد پل حادثه ساز دره وحدت موگرمون هم گفت: متاسفانه این پروژه با انتخاب پیمانکار ضعیف از ریل خودش خارج شده اما با تلاش و پیگیری حدود شش و نیم میلیارد تومان براش اعتبار گذاشتیم که همینجا این این قول را می دهیم که در سال آینده این پروژه را اتمام و تحویل مردم عزیز موگرمون خواهیم داد.

در پایان آخش بخشدار جدید موگرمون گفت: از حسن نیت فرماندارشهرستان لنده و استاندار که باوجود همه انتقاداتی که به این دو عزیز داشتم نسبت به من لطف داشتند صمیمانه سپاس گذاریم.
وی افزود: امیدوارم در باب پذیرش این مسئولیت خطیر هم از مسئولان و هم از مردم انتظار داریم که ما را یاری کنند.
بخشدار جدید موگرمون خاطرنشان کرد: امروز این افتخار رادارم که با دستانی زمخت و زجرکشیده خود و لباس مندرس این مسئولیت را بدون دوختن لباس نو پذیرفتم تا خادم واقعی مردم باشم.
آخش گفت: بیشتر به دنبال کارهای عملیاتی و اجرایی هستم تا اداری و پشت‌میزنشینی و امیدواریم برای مردم در حوزه‌های روستایی این برنامه‌ریزی راداریم که در روستاهای بخش موگرمون در طول هفته مستقر باشیم.
تصاویر تکمیلی در زیر آمده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شیروان
Iran, Islamic Republic of
فارسی را پاس داریم. داشتن سواد رسانه ای هم واجبه
واحد پل دهنه است .
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
1