کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

ادای احترام اهالی فرهنگ و هنر به استاد سید امرالله حسینی (+ تصاویر)

3 بهمن 1401 ساعت 8:55

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از هنرمندان همزمان با سال‌گشت هنرمند بزرگ استان و موسس انجمن خوشنویسان استان زنده یاد سید امرالله حسینی بر سر مزار آن هنرمند فقید گرد هم آمدند.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه جمعی از هنرمندان همزمان با سال‌گشت هنرمند بزرگ استان و موسس انجمن خوشنویسان استان زنده یاد سید امرالله حسینی بر سر مزار آن هنرمند فقید گرد هم آمدند.
به گزارش کبنا، امین درخشان در خصوص این دیدار بیان داشت: استاد سید امرالله حسینی یک هنرمند متعهد به عنوان یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین خوشنویسان استان نقش پررنگی در توسعه این هنر ارزشمند در استان داشته است.
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد با بیان اینکه استاد سید امرالله حسینی از مفاخر و چهره ماندگار استان است بیان داشت: استاد چهره ماندگار هنر استان و موسسه انجمن هنر خطاطی در استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر جایگاه هنرمندان در توسعه فرهنگ و هنر افزود: یکی از سیاست های ما در حوزه فرهنگ و هنر نگاه ویژه به هنرمندان فقید و اساتید بزرگوار در همه رشته های هنری است از همین رو تکریم و نکوداشت هنرمندان پیشکسوت و فقید در طول سال برگزار خواهد شد.
متولی فرهنگ و هنر در استان از ساماندهی قطعه هنرمندان در کنار امام زاده قاسم خبر داد و افزود: باید این قطعه در شان و مقام هنرمندان استان ساماندهی شود امین درخشان تصریح کرد یکی از مهمترین ویژگی های استاد تعهد و تخصص وی در خوشنویسی بود و یک هنرمند مردم نهاد بود درخشان خواستار این شد با استفاده از ظرفیت هنرمندان همه رشته ها مراسم بزرگداشت و نکوداشت هنرمندان به صورت یک مراسم در گستره ملی و استانی برگزار شود.
خانواده زنده یاد سید امرالله حسینی از توجه و درایت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مجموعه هنرمندان استان به مقام آن هنرمند فقید ارج گذاشتن طی پیامی قدردانی کردند.


کد مطلب: 457422

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/457422/2/ادای-احترام-اهالی-فرهنگ-هنر-استاد-سید-امرالله-حسینی-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1