کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روز دانشجو نیز در «دانشگاه شهید بهشتی» با حضور شهردار تهران برگزار شد

تصاویر، حواشی و متن حضور زاکانی در دانشگاه شهید بهشتی + پاسخ زاکانی به برهم‌زنندگان جلسه

16 آذر 1401 ساعت 20:16

علیرضا زاکانی شهردار تهران امروز نیز به یکی از دانشگاه‌های تهران رفت که صحبت‌های وی با واکنش‌های تعدادی از دانشجویان همراه شد و زاکانی گفت: دانشجو هم صدایش بلند است و هم گوش شنوا دارد.


علیرضا زاکانی_ شهردار تهران_ امروز نیز به یکی از دانشگاه‌های تهران رفت که صحبت‌های وی با واکنش‌های تعدادی از دانشجویان همراه شد و زاکانی گفت: دانشجو هم صدایش بلند است و هم گوش شنوا دارد.
به گزارش کبنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران که روز گذشته در دانشگاه صنعتی شریف حضور پیدا کرد و صحبت‌های وی و ویدیوهای آن جلسه در شبکه‌های اجتماعی بازخوردهای بسیاری به همراه داشت، صبح امروز و در روز دانشجو نیز در دانشگاه شهید بهشتی حضور پیدا کرد.
نشست دیروز زاکانی با دانشجویان با پرسش‌ها و پاسخ‌ها و حواشی بسیاری همراه بود. زاکانی در نشست امروز درباره حواشی جلسه دیروز گفت: قبل از اینکه به دانشگاه شریف بروم، تهدید کردند که زنجیره انسانی تشکیل خواهیم داد، یا اینکه دعوا ایجاد می‌کنیم و کتک می‌زنیم و اجازه نخواهیم داد در دانشگاه صحبت کنید.
صحبت‌های امروز زاکانی نیز همراه با حاشیه بود. وی در بخشی از صحبت‌هایش گفت: عده‌ای علاقه دارند تحت عنوان گروه فشار تهدید کنند و مغازه‌ها را ببندند. یک کُرد بامحبت در بازار سنندج به رئیس‌جمهور شکلات تعارف می‌کند، چنان بلایی سر او می‌آورند که فردایش توبه می‌کند؛ این یعنی گروه فشار، دیکتاتوری اقلیت و ظلم.
زاکانی همچنین اظهار داشت: اینکه عده‌ای به خودشان اجازه می‌دهند در محیط دانشجویی چاقو به همراه بیاورند، دیکتاتوری اقلیت است. دیکتاتوری اقلیت تلاش دارد خودش را بزرگ نشان بدهد، اما بزرگ نیست.
وی همچنین گفت: دانشجو هم صدایش بلند است و هم گوش شنوا دارد.
پاسخ زاکانی به «مقصر کیست»؟
زاکانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: دشمن نمی‌خواهد مشکلات کشور ما حل شود. مشکلات اقتصادی کشور زیاد است. مسکن به آرزویی برای جوانان تبدیل شده است. 51 درصد مردم در کشور و به خصوص در تهران اجاره‌نشین هستند.
وی در پاسخ به سوال یکی از حضار که پرسید «تقصیر کیست؟» گفت: تقصیر آن کسی است که در دولت قبل گفت من افتخارم این است که یک مسکن نساختم. شما به جای آنکه آن‌ها را محاکمه کنید، دنبال این هستید کسانی که آمده‌اند برای مردم کار کنند، کار نکنند؛ هم کار می‌کنیم و هم با افتخار نوکری مردم را می‌کنیم.
شهردار تهران عنوان کرد: کشور در مسیر رشد و تعالی است. دشمنان فهمیدند که اگر انقلاب از دوره اثرات شعار عبور کند و دوره تحقق آرمان‌ها را دستور کار قرار بدهد، شکست‌ناپذیر می‌شود.
استقلال سیاسی داریم، اما استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم
زاکانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه اصل را باید بر نگاه به داخل قرار بدهیم، گفت: من این حرف را همواره به مسئولان می‌گویم. از سال 90 گفتم که نوسازی انقلابی باید به تحقق دولت اسلامی بیانجامد.
وی خاطرنشان کرد: ما استقلال سیاسی داریم، اما استقلال فرهنگی و اقتصادی نداریم.
زاکانی پس از اینکه بیان داشت آزادی هم داریم و از سوی تعدادی از دانشجویان مورد اعتراض قرار گرفت، گفت: پشتیبانان آشوبگران کف خیابان کسانی هستند که امروز کودک زیر ده سال را می‌خواهند سر بزنند. کمی چشم‌هایتان را بمالید و ببینید چه کسانی از آشوب داخلی حمایت می‌کنند.
واکنش زاکانی به برهم‌زنندگان جلسه
          

در بخش دیگری از این نشست تعدادی از حاضران قصد برهم زدن جلسه داشتند که زاکانی گفت: چرا علاقه دارید کسی غیر از خودتان حرف نزند؟ این‌ها گروه فشار هستند. این‌ها کسانی هستند که هیچ چیزی دستشان نیست اما اینقدر فشار می‌آورند وای به حالی که چیزی دستشان باشد.
وی اضافه کرد: کسانی که این مشی را دارند، تمام عرضه‌شان آتش زدن سطل آشغال و تعرض به پاکبان و آتش‌نشان است.
 زاکانی در دانشگاه شهید بهشتی: از روز قبل از رفتن به دانشگاه شریف تهدید به تک صدایی کردند / این دیکتاتوری نوین و گروه فشار است / این دیکتاتوری اقلیت است که چاقو به دانشگاه می آورد
       
زاکانی در دانشگاه شهید بهشتی: کسانی که به خاطر یک شکلات تعارف کردن به رئیس جمهور به او حمله می کنند، یعنی دیکتاتوری اقلیت
          

علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی:
از روز قبل رفتن به دانشگاه شریف تهدید به تک صدایی کردند / این دیکتاتوری نوین و گروه فشار است.
آمریکایی ها علنا می گویند دنبال تجزیه ایران هستند.
این دیکتاتوری اقلیت است که چاقو به دانشگاه می آورد.


کد مطلب: 455363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/455363/2/تصاویر-حواشی-متن-حضور-زاکانی-دانشگاه-شهید-بهشتی-پاسخ-برهم-زنندگان-جلسه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1