کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

20 هزار متر مربع از معابر بافت فرسوده دوگنبدان آسفالت شد

2 آذر 1401 ساعت 21:36

به همت مدیریت شهری دوگنبدان طی سال جاری بیش از 20 هزار متر از معابر بافت فرسوده دوگنبدان آسفالت شد.


به همت مدیریت شهری دوگنبدان طی سال جاری بیش از 20 هزار متر از معابر بافت فرسوده دوگنبدان آسفالت شد.
به گزارش کبنا، شهردار دوگنبدان با اعلام این خبر ابراز کرد: این میزان آسفالت معابر بافت فرسوده با 140 تن قیر انجام گرفته است.
رضا قشقایی اظهار داشت: 40 تن قیر دیگر برای آسفالت بافت فرسوده دوگنبدان مانده که آسفالت و مابقی معابر با این میزان قیر انجام خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر دوگنبدان به عنوان اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در دستور کار است.
قشقایی گفت: مدیریت شهری دوگنبدان با هدف ارایه خدمات و نظارت بر پروژه‌های منطقه و بررسی مشکلات، چالش‌ها و توانمندی‌های موجود بازدیدهای مستمر و کارشناسی شده را در دستور کار خود قرار داده است
شهرداری دوگنبدان گفت: در بافت فرسوده دوگنبدان تاکنون اقدامات مناسبی انجام گرفته است که تخفیف ۱۰۰ میلیارد ریال عوارض صدور پروانه ساخت از مهمترین آنهاست.
وی ادامه داد: این میزان تخفیف از سال ۹۴ تاکنون برای صدور پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده دوگنبدان می باشد و شهروندان عزیز از این مزایا استفاده نموده اند.
قشقایی با بیان اینکه هم اکنون ۳۴ درصد از ساختمان های بافت فرسوده دوگنبدان نوسازی شده افزود: ۱۶۴ هکتار از مساحت شهر دوگنبدان بافت فرسوده است که بیش از ۲۰ هزار نفر از جمعیت این شهر در آن سکونت دارند.
وی با بیان اینکه پنج هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان وجود دارد گفت: در فاز نخست سه هزار واحد مسکونی نوسازی خواهد شد که تاکنون عملیات اجرایی ۲ هزار و ۲۵۰واحد انجام شده است.
قشقایی اظهار داشت: ارائه بسته های مشوقی و تسهیلات متناسب با تورم تاثیر مهمی در اجرا و تکمیل ساختمان بافت فرسوده دوگنبدان از سوی متقاضیان در این بافت دارد.


کد مطلب: 454785

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454785/2/20-هزار-متر-مربع-معابر-بافت-فرسوده-دوگنبدان-آسفالت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1