تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۱۴
کد مطلب : ۴۵۴۷۵۱
جام جهانی 2022 قطر؛

حواشی و تصاویر دیدار تیم‌ های فوتبال عربستان - آرژانتین

۲
کبنا ؛در سومین روز از رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو تیم عربستان و آرژانتین از گروه c رقابت‌های جام جهانی قطر به مصاف هم رفتند. که این دیدار با برتری ۲ بر ۱ عربستان به پایان رسید.
به گزارش کبنا، در بازی که عربستان شگفتی‌ساز جام جهانی شد، تماشاگران پر شمار این تیم لیونل مسی را با سوت و صدا زیر فشار گذاشتند.
تیم‌های ملی آرژانتین و عربستان از مرحله گروهی جام جهانی در ورزشگاه لوسیل و از ساعت ۱۳:۳۰  به مصاف هم رفتند که که تماشاگران عربستانی جو این ورزشگاه را در اختیار خود گرفته‌اند و با هر حرکتی سر و صدای بسیاری را ایجاد می‌کنند.
- گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی با حسرت زیاد هواداران عربستان همراه بود اما آن‌ها باز هم با استفاده از طبل و دهل تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند.
- مسی چهره ویژه این دیدار است و هواداران عربستان برای کمک به تیم محبوب خود در هنگام حرکات پا به توپ مسی او را با صدای زیاد خود تحت فشار می‌گذارند.
- نیمه نخست این بازی با تک گل مسی از روی نقطه پنالتی به سود آرژانتین به پایان رسید و سه گل آنها آفساید گرفته شد. تاکتیک عربستان برای مهار آرژانتین بالا بازی کردن مدافعان و به دام انداختن حریف در تله آفساید بود که تقریبا موفقیت آمیزی بود.
- با گلزنی تیم ملی عربستان در دیدار مقابل آرژانتین، ورزشگاه لوسیل با صدای تماشاگران این تیم منفجر شد.
- دو بازیکن عربستان با عبور توپ از میان پاهای ستاره‌های آرژانتینی موجب هیجان بسیار زیاد بین هواداران خودی شدند و آن‌ها برای چند ثانیه ورزشگاه را روی سر خود گذاشتند.
- حضور پرتعداد تماشاگران عربستانی در این دیدار در شرایطی است که هواداران قطری در دیدار افتتاحیه توجه چندانی به بازی نشان نداده بودند.
- آنخل دی‌ماریا در شروع نیمه دوم چهار پنج بازیکن حریف را دریبل زد و ورزشگاه را در سکوت فرو برد اما بازیکنان حریف او را نقش زمین کردند.
- سالم الدوساری با عبور از چهار بازیکن با شوتی زیبا دروازه آرژانتین را برای بار دوم باز کرد تا ورزشگاه منفجر شود و آرژانتینی‌های حاضر نیز در بهت و حیرت فرو روند.گل دوم عربستان به آرژانتین برای هواداران عربستان هم غیر منتظره بود و آن‌ها سر از پا نمی‌شناختند و بازیکنان ذخیره عربستان هم برای خوشحالی وارد زمین شدند و تماشاگران این تیم به سبک خاص خود تیمشان را تشویق کردند.
- در اواخر نیمه دوم بازی، در حالی که توپ به بیرون رفته بود، بحثی بین بازیکنان ذخیره عربستان و یکی از بازیکنان آرژانتین شکل گرفت که داور به سرعت خودش را به این صحنه رساند و بازیکنان دو تیم را جدا کرد.  
- عربستانی‌ها در اواخر مسابقه با انجام خطاهای پرتعداد و مصدومیت‌های عجیب و همینطور تعویض‌های پر وقفه، سعی در گرفتن سرعت بازی داشتند.
- لیونل مسی داد و فریاد هواداران خودی را هم درآورد. ستاره آرژانتینی در شرایطی که می‌توانست دروازه را باز کند، وقت را از دست داد و هواداران آرژانتین از کار این فوق ستاره عصبی شدند.
- هواداران عربستان با تشویق‌های بی‌امان خود نقش مهمی در برتری تیمشان داشتند. عربستان در نهایت این بازی را 2-1 برد تا شگفتی‌ساز جام لقب گیرد.
- دروازه‌بان عربستان در این دیدار ۸۰ درصد شوت‌های بازیکنان آرژانتین را مهار کرد و یکی از ستاره‌های این تیم در برتری مقابل آرژانتین بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1