کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد

تجمع دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه یاسوج (+ تصاویر )

1 آذر 1401 ساعت 23:11

اجتماع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن عسکریان دانشگاه یاسوج به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد.


اجتماع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن عسکریان دانشگاه یاسوج به مناسبت آغاز هفته بسیج برگزار شد.
به گزارش کبنا، شامگاه (سه شنبه 1 آذرماه 1401) اجتماع بزرگ دانشجویان دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد (دانشگاه‌های پیام‌نور، علمی‌کاربردی، آزاد، فرهنگیان، علوم‌پزشکی و دانشگاه یاسوج) در سالن عسکریان دانشگاه یاسوج برگزار شد و در آخر برنامه میثاق‌نامه را یک‌صدا قرائت کردند.
مسعود پرهیزگاری_رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد_ در این اجتماع دانشجویی، گفت: علم‌محوری و دانش‌محوری ویژگی بسیجی است. بسیجی باید پیشگام  قله‌های علم و اندیشه  باشد و استقلال  فکری داشته باشد. زمان‌شناس باشد و فرزند زمانه خود باشد  و مساله وقت را بداند و بشناسد.
تقدسی_ مسوول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه جنوب کشور _ نیز در این اجتماع، گفت: بسیج نیروی تمام نشدنی، کم نظیر و بی نظیر است و بسیجی؛ یعنی علی که تمام عمرش را صرف بسیج کرد. بسیجی کسی است که ابر قدرت‌ها را زمین‌گیر کرده سلاح‌های دشمن را از کار انداخته است. شهادت‌طلب است نه شهادت گریز، اهل اخلاص، شجاع و نترس است. نترس؛ اما نه برای مقام و منصب و سهمیه بلکه برای سینه سپر کردن در مقابل بلا.
تقدسی در ادامه افزود: نمونه بارز یک بسیجی حاج قاسم سلیمانی است که فرمود:"باید به آن نقطه برسید که نباید دیده شوید؛ آنکس که باید ببیند می‌بیند". ولایت‌مداری نه ولایت‌شعاری. آدم ولایت‌شعار زمانی که باید از مال و جان خود ایثار کند غیبتش می‌زند؛ اما بسیجی مطیع محض است و ولایت‌مدار.
وی در ادامه تصریح کرد: جنگ‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند: 1) جنگ منظم مثل جنگ عراق و ایران. 2) جنگ‌های نامنظم و چریکی.3) جنگ ترکیبی؛ جنگی که الان با آن مواجهیم و باید بسیجی‌ها به میدان بیایند. این جنگ طولانی مدت است و با عامل روانی نیروهای مدافع را خسته و فرسوده می‌کند. اطلاعات در این جنگ دخیل است. امروز فضای مجازی از شلیک گلوله برنده‌تر و کشنده‌تر است. چه لزومی دارد یک انگلیسی‌زبان خبرفارسی بزند؛ چون جنگ جنگِ اطلاعاتی است. در عرصه دیپلماتیک شروع به اجماع سازی و تحریم می‌کند. حملات سایبری و ایجاد خشم و نافرمانی مدنی و در انتها براندازی ارسال براندازی حکومت که خواستشان است. ارسال نیروهای نظامی منظم و نامنظم، دفاع از آشوب‌های داخلی، ورود در انتخابات کشور و... .
وی افزود: در این نوع جنگ بسیجی آن هم بسیجی دانشجو باید هوشیار باشد. شعارسازی می کنند. شعار "زن، زندگی، آزادی" را رهبر شاخه تجزیه طلبان در ایران انتخاب کرد. ظاهر این شعارها زیباست. در باطن این شعارها؛ یعنی فریب افکار و بازی‌دادن انرژی این نهضت در راه رسیدن به اهداف خودشان. داعش اگر وارد شد؛ نمی‌پرسد کدام سمت هستی. ما باید از الان مراقب باشیم و از وطن محافظت کنیم و بسیجی باید هوشیار باشد. بسیجی دانشجو و هر بسیجی باید در این زمان هوشیار باشد.











کد مطلب: 454748

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454748/2/تجمع-دانشجویان-دانشگاه-های-کهگیلویه-بویراحمد-دانشگاه-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1