کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدید مدیرکل ارشاد از چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال یاسوج + تصاویر

1 آذر 1401 ساعت 9:47

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه‌های چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و همایش فضای مجازی در یاسوج بازدیدکرد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از غرفه‌های چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و همایش فضای مجازی در یاسوج بازدیدکرد.
به گزارش کبنا، امین درخشان از غرفه های چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال و همایش فضای مجازی در یاسوج بازدیدکرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت بسیج به حوزه فضای مجازی  اشاره کرد و گفت: در همه حوزه های فرهنگی و هنری در بحث فضای مجازی از ظرفیت استان استفاده بالقوه صورت گرفته است.
وی گفت: بخش قابل توجهی از نیازها و خلاء ها در بستر فضای مجازی که می تواند بستر سازی شود بسیجیان ورود پیدا کردند و کارهای قابل قبولی ارائه دادند که بسیار ارزشمند هستند.
درخشان با بیان اینکه ظرفیت جوانان باید شناسایی شودعنوان کرد: ایجاد انگیزه و امید به جوانان فعال در حوزه فضای مجازی بیشتر شود و حمایت از کارهای ارائه شده صورت پذیرد تا جوانان ناامید نشوندو سراغ کارهای فاخرتر و ارزشمندتر بروند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: یکی از خلاهای فرهنگی در کشور سواد رسانه ای است و  از شبهاتی که در جامعه با آن روبه رو می شویم نبود سواد رسانه ای است و  اداره کل ارشاد نگاه ویژه ای به این حوزه دارد.
بر اساس این گزارش متولی فرهنگ در استان اظهار کرد: از برگزیدگان این جشنواره تجلیل و کارهای تولید آنها رونمایی و حمایت خواهیم کرد.


کد مطلب: 454722

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454722/2/بازدید-مدیرکل-ارشاد-چهارمین-رویداد-تولید-محتوای-دیجیتال-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1