کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد:

بازدید مدیرکل نوسازی کهگیلویه و بویراحمد از هنرستان کشاورزی یاسوج + تصاویر

30 آبان 1401 ساعت 14:57

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.


مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد از تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه وبویراحمد در شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیتهای آموزشی این هنرستان قرار گرفت.
به گزارش کبنا، سیدرضا حسینی نیک به همراه نصرت الله حیدرپور رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان ، حراست نوسازی مدارس و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش استان از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید کرد.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه وبویراحمد پس از بازدید ازمحوطه ، کلاسها و خوابگاه هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج گفت: با مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیتهای قانونی برای حل مشکلات خوابگاهی و سرویس بهداشتی این هنرستان تلاش خواهیم کرد.
حسینی نیک گفت: کارشناسان نوسازی مدارس استان از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازدید و در زمینه حل مشکل گرمایشی گزارشی تهیه و مکاتبات لازم جهت رفع این مشکل صورت خواهد گرفت.
رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد پس از این بازدید گفت: با توجه به ظرفیتهای استان در بخش کشاورزی تاسیس هنرستان کشاورزی برای تربیت نیروی انسانی یک ضرورت بود که طی تفاهم نامه ای با آموزش وپرورش این مهم صورت گرفت.
نصرت الله حیدپور گفت: انتظار می رود سازمان نوسازی مدارس استان و آموزش وپرورش برای حل مشکلات فضای فیزیکی و خوابگاهی تنها هنرستان کشاورزی استان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان را یاری نمایند.
مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز از تحصیل بیش از 120 دانش آموز در این هنرستان در سال تحصیلی جاری خبرداد .
آیت الله انصاری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، گزارشی از فعالیتهای آموزشی و پرورشی این هنرستان و ارائه و مسائل و مشکلات پیش رو برای آموزش بهتر هنرجویان را مطرح کرد .
 


کد مطلب: 454698

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454698/2/بازدید-مدیرکل-نوسازی-کهگیلویه-بویراحمد-هنرستان-کشاورزی-یاسوج-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1