کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نخستین روز هفته بسیج؛

دیدار جمعی از آزادگان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد با فرمانده تیپ 48 فتح

30 آبان 1401 ساعت 9:06

همزمان با نخستین روز هفته بسیج جمعی از آزادگان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد با سردارحکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح دیدار کردند.


همزمان با نخستین روز هفته بسیج جمعی از آزادگان سرافراز استان کهگیلویه و بویراحمد با سردارحکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح دیدار کردند.
به گزارش کبنا، سردار حسن حکمتیان در این دیدار ضمن ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج از یادگاران هشت سال دفاع  مقدس به گرمی استقبال کرد و گفت: آزادگان از سرمایه های اصلی ایران اسلامی هستند و در جبهه حق علیه باطل دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.
سردار حکمتیان با اشاره به اینکه آزادگان سرافراز ما امروز هم در سنگرهای دیگری از دستاوردهای انقلاب دفاع می کنند، افزود: عزم و اراده این رزمندگان و خط شکنان دوران حماسه و ایثار همواره به عنوان یک نماد و الگو باید به نسل جدید منتقل شود.
در این دیدار سرهنگ پاسدارامین قلی پور جانشین تیپ ۴۸ فتح، سرهنگ دوم پاسدار نیک پی جانشین نیروی انسانی یگان، سرگرد پاسدار جواد دهراب پور مدیر روابط عمومی و تبلیغات تیپ و سرگرد پاسدار شکیبایی مسئول ایثارگران نیروی انسانی یگان حضور داشتند.
آزادگان دوران هشت سال دفاع در این دیدار اعلام کردند که تا آخرین قطره خون از نظام و انقلاب دفاع خواهند کرد و نخواهند گذاشت که توطئه ها و دسیسه های دشمنان علیه نظام اسلامی عملیاتی شود.
در پایان نیز فرمانده تیپ ۴۸ فتح با اهدای لوح سپاس و هدایایی از آزادگان سرافراز هم استانی تجلیل کرد.


کد مطلب: 454679

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/454679/2/دیدار-جمعی-آزادگان-سرافراز-استان-کهگیلویه-بویراحمد-فرمانده-تیپ-48-فتح

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1