تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۵۳۶۹۲
کبنا گزارش می دهد؛

راه اندازی مجدد بیمارستان نرگسی گچساران/ پاسخ غلام نژاد به حواشی جذب نیرو در بیمارستان نرگسی/ قول علام نژاد به جوانان بیکار و بدون پارتی گچساران چه بود؟(+تصاویر)

۲
کبنا ؛با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی بیمارستان نرگسی گچساران افتتاح شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حاشیه راه اندازی بیمارستان نرگسی گچساران اظهار کرد: بیمارستان نرگسی با توجه به آماده شدن زیرساخت هایی که در افتتاح قبلی آماده ارائه خدمات نبودند امروز راه اندازی شد.
به گزارش کبنا، دکتر محمد غلام نژاد بیان کرد: بیمارستان نرگسی یک بار در گذشته افتتاح شده بود اما آمادگی پذیرش بیماران را به این شکل نداشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: امروز با راه اندازی بخش های آزمایشگاه، اتفاقات، رادیولوژی، بخش سرپایی و انتقال بخش داخلی شامل عفونی و نورولوژی بیمارستان نرگسی گچساران برای ارائه خدمات به این شهروندان را اندازی شد.
غلام نژاد عنوان کرد: در آینده نزدیک بخش های تخصصی در این بیمارستان را اندازه می شود و می تواند خدمات خیلی بهتری را به مردم این شهرستان ارائه دهد.
وی گفت: بیمارستان شهید رجایی گچساران نیز به عنوان یک بیمارستان اصلی همچنان پابرجا خواهد بود و خدمات خود را به در مرکز این شهرستان به شهروندان ارائه می دهد و بیمارستان نرگسی نیز می تواند بخش های اضافه تر و تخصصی تر را به مردم ارائه دهد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: به مرور تمام بخش های بیمارستان نرگسی با تامین منابع مالی و انسانی راه اندازی می شود.
غلام نژاد در پاسخ به «حواشی جذب 60 نیروی سفارشی در بیمارستان نرگسی» بیان کرد: جذب نیرو در این بیمارستان طبق قوانین کشوری و در قالب فضای رقابتی و آزمون انجام خواهد شد و در آینده نزدیک این آزمون طبق قوانین وزارت بهداشت و درمان برگزار می شود و ما به هیچ عنوان جذب نیرو خارج از ضابطه نخواهیم داشت.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان تاکید کرد: ما حتی یک نفر را خارج از ضابطه و آزمون جذب نخواهیم کرد.
 غلام نژاد در خصوص کمبود برخی دارو در سطح استان  هم گفت:الان با وجود پیک آنفولانزا ،کرونا و فصل سرماخوردگی مقداری کمبود سرم و داروهای آنتی بیوتیک در سطح کل کشور نیز وجود دارد که  به تبع در استان ما هم این کمبودها وجود دارد اما ما در بخش دولتی کمبود دارو نداریم یعنی در بخش دولتی ما هیچوقت سرم کمبود نداریم.
وی افزود: در حال حاضر از پرستاران طرحی و تمدید طرح و نیروهایی که از برخی بخش ها در بیمارستان رجایی انتقال پیدا خواهند کرد برای خدمت در این بیمارستان نرگسی استفاده می شود.
غلام نژاد با اشاره به اینکه تاکنون یک هزار و 170 میلیارد ریال برای این بیمارستان هزینه شده است، عنوان کرد: بیمارستان 144تخت خوابی نرگسی در آبان ماه سال ۹۹ با وجود آماده نبودن ارائه خدمات به مردم افتتاح شد.
دکتر غلام نژاد در پاسخ به این سوال که مردم گچساران چندین بار شاهد افتتاح بیمارستان نرگسی  می باشند، آیا اینبار بطور واقعی افتتاح شده است؟همچنین قرار بود بخش های فوق تخصص در این بیمارستان راه اندازی شود؟ اظهارکرد:با این وجود تمام تلاش ما این است که بیمارستان نرگسی با قوت  به کار خود ادامه دهد و بخش های بیشتری در آینده  هم راه اندازی شوند و بنا هم نیست که بیمارستان هم تعطیل شود.

 وی تصریح کرد:مطمئنا راه اندازی بخش های فوق تخصصی را در برنامه خواهیم داشت در حالی که بیمارستان نرگسی یک بیمارستان جنرال و عمومی است و باید بخش های عمومی را هم در برنامه داشته باشند.
وی با بیان اینکه کار ساخت این بیمارستان واقع در میدان نرگسی دوگنبدان از مرداد ماه 93 آغاز شده بود، ابراز داشت: بیمارستان 144 تختخوابی نرگسی در زمینی به مساحت چهار هکتار و زمینی به مساحت 40هزار متر مربع با زیربنای 11هزار متر مربع در 5 طبقه و 2 بلوک ساخته شده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خاطر نشان کرد: بیمارستان نرگسی گچساران  دارای بخش های اورژانس با 25 تخت، درمانگاه، «سی سی یو» با چهار تخت، 6 تخت «آی سی یو»، بستری جراحی، بستری داخلی، زنان، کودکان و جراحی است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

M...
Iran, Islamic Republic of
هرچقدر امتحان پتروشیمی سالم و بدون سفارش برگزار شد، اینم همونجور میشه.
برید خودتون رنگ کنید.....
Romania
کاش اخراجمان نمیکردن سال۹۸
Iran, Islamic Republic of
دیگران کاشتند شما درو کنین و پز بدین و به ناحق نیرو جذب کنین
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم که نیروهای کاربلد شروع به کار کنند چون با جان مردم سروکار دارند.
پرستار
Iran, Islamic Republic of
چرا کسی دلش به حال کهگیلویه ی مظلوم نمیسوزه ، یاسوج با جمعیتی همسان کهگیلویه ۵ بیمارستان و گچساران و باشت با جمعیتی کمتر از کهگیلویه ۵ بیمارستان اما سه شهرستان کهگیلویه و لنده و چرام تنها یک بیمارستان ؟! انصافتان کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
اینها به عملکرد نماینده هر شهر بستگی داره..نرگسی رو تو همین یکسال اخیر بیش از۳بار افتتاح کردن...ولی هر بار تعطیل میشه...گچسارانم دوساله نماینده نداره...طرحهایی ک افتتاح میشن مال سالهای قبله.
Iran, Islamic Republic of
گچساران با نرگسی سه بیمارستان دارد...بیمارستانهای نفت مختص به پرسنل خودشونه و به بقیه مردم عادی خدمت نمیده.
Iran, Islamic Republic of
بویراحمد و دنا و مارگون ۳۵۰ هزار نفر جمعیت دارند
کهگیلویه بهمئی چرام ولنده ۲۱۰ هزار نفر
اختلافش هم کم نیست
Iran, Islamic Republic of
با احتساب بیمارستان سلمان ویژه جانبازان در خیابان تختی ، یاسوج ۶ بیمارستان داره
Romania
وقتی یه نیروی معمولی قرارداد معین رو میزارن مدیر توسعه منابع انسانی دانشگاه ، دیگه از مدیریت این دانشگاه نباید انتظاری بجز رحمه الله و من یقرا فاتح ... داشت 🤔😂
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1