کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد

همایش پیاده‌روی همگانی در لوداب + فیلم و عکس

1 آبان 1401 ساعت 19:54

همایش پیاده روی همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشدار، شورای اداری و دانش آموزان در بخش لوداب برگزار شد.


همایش پیاده روی همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش، بخشدار، شورای اداری و دانش آموزان در بخش لوداب برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از لوداب: به مناسبت هفته تربیت بدنی، اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب با برگزاری همایش پیاده روی همگانی زمینه شادی و نشاط را در بین دانش آموزان بخش لوداب فراهم نمود.

              فیلم همایش پیاده روری
همایش پیاده روری همگانی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش ،بخشدار ،شورای اداری بخش و دانش آموزان در بخش لوداب برگزار شد. مسیر این همایش پیاده روی از چهارراه مرکزی شهر گراب شروع شد و تامرقد مطهر شهدای گمنام ادامه یافت.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه لوداب در این همایش گفتند توجه به امر ورزش و تلاش برای گسترش و تحکیم بنیان‌های آن آثار سودمندی در جامعه به بار می‌آورد و سلامت جسم و روح و فکر را ارتقا می‌بخشد. هفته تربیت‌بدنی و ورزش فرصت مغتنمی برای آشنایی بیشتر آحاد جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین و ترویج اهمیت و آثار ورزش به عنوان نماد قدرت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی در ابعاد فردی و اجتماعی و ضرورت و نیاز در زندگی همه افراد است‌.
پوردانش در ادامه از همه ی کسانی که در این همایش شرکت کردند تقدیر و تشکر کردند و در پایان با برگزاری قرعه کشی از برگزیده شدگان در قرعه با اهدای جوایزی نفیس تجلیل شد.
------------------------------------------------
خبرنگار: محمد امین سجادی مقدم
 


کد مطلب: 453642

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/453642/2/همایش-پیاده-روی-همگانی-لوداب-فیلم-عکس

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1