تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۴۵۳۱۰۵
با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد انجام گرفت

یک انتصاب در فرمانداری بویراحمد

۰
کبنا ؛مراسم معارفه بخشدار سپیدار از توابع شهرستان بویراحمد با حضور شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، مدیرکل امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از معاونین و کارشناسان در دفتر فرماندار بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا،  در این مراسم که با حضور فرماندار بویراحمد و تعدادی از کارکنان فرمانداری بویراحمد، بخشدار مرکزی بویراحمد در دفتر فرماندار بویراحمد برگزار از خدمات علیداد حسین‌زاده بخشدار سابق سپیدار قدردانی شد.
شاهینی مدیرکل امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن تشکر از تلاش‌های حسین‌زاده بخشدار سابق سپیدار، تغییر و جابه‌جایی در حوزه‌های مدیریتی را اجتناب ناپذیر دانست و گفت: آقای حسین‌زاده در مدت مسئولیتش تلاش‌های زیادی را داشت و الحمدالله موفق هم بود.
مدیرکل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تغییرات را در راستای سیاست‌های اعلامی دولت سیزدهم و برای هماهنگی‌های بیشتر و ارتقاء خدمات دانست و گفت: بخشدار و بخشداری رکن مهمی از حوزه‌های اجرایی و دولت هستند که ارتباط مستقیمی با بدنه مردم دارند و می‌توانند برای پیشرفت اقدامات مؤثری داشته باشند.
مدیر کل امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، بخشدار جدید آقای رضوی را نیز از نیرو‌های جوان و در عین حال سابقه دار وزارت کشور دانست و برای‌ایشان آرزوی توفیق کرد و خطاب به‌ وی گفت: باید با اقدامات جهادی در پی گره گشایی کار مردم باشند.
شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد در ادامه این نشست، گفت: بخش سپیدار یکی از بخش‌های مهم شهرستان بویراحمد هست و در حقیقت سپیدار؛ سرزمین یاد‌ها و حماسه هاست و این بخش به جهت گردشگری، کشاورزی، راه‌های ارتباطی و منابع انسانی دارای ظرفیت‌های بسیاری است.
فرماندار شهرستان بویراحمد از خدمات آقای حسین‌زاده بخشدار سابق سپیدار قدردانی کرد و بیان داشت: آقای حسین‌زاده، اولین بخشدار این بخش بود که الحمدلله هم بخشداری را راه‌اندازی کرد و هم خوب آن را در ذهن مردم تثبیت کرد. ‌
مهدوی آقای حسین‌زاده را فردی مردمی و بی‌ادعا دانست و از خدمات او تشکر کرد.
مهدوی مطلق، رضوی بخشدار جدید سپیدار را از نیرو‌های بومی و سادات منطقه سپیدار و از همشهریان آقای حسین‌زاده دانست و گفت ما از نیروهائی که منصوب می‌کنیم تعریف و تمجیدی نمی‌کنیم بلکه این عملکرد افراد هست که می‌تواند افراد را به تمجید وا دارد و‌ امیدواریم با توجه به سوابق درخشان آقای رضوی ان‌شاءالله شاهد درخشش او باشیم.
سید علیداد حسین‌زاده بخشدار سابق سپیدار در ابتدای این نشست با ارائه گزارش بسیار کوتاهی، گفت: راه‌اندازی یک بخش در منطقه‌ای مثل سپیدار‌ کار بسیار سختی بود و ما یک دوره انتخابات را با کمترین امکانات و با موفقیت برگزار کردیم.‌
وی از شورای اداری، دهیاران، شورا‌های اسلامی و مردم بخش سپیدار حلالیت طلبیدد و از همراهی و همکاری آنان نیز تشکر کرد. ‌
علیزاده بیان کرد: کار با آقای مهدوی فرماندار بویراحمد بسیار برایم خوشایند بود و زمانی که‌ وی معرفی شد فکر نمی‌کردیم‌، وی این اندازه متواضع و مردمی باشند. ‌
بخشدار سابق سپیدار تمام هستی خود را از نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: علی رغم داشتن نگاه سیاسی اما خطوط قرمز نظام و فرامین رهبر انقلاب برایم حجت بوده و هست و برخی در این زمینه ناسپاسی و افراط می‌کنند.
سید امیرحسین رضوی بخشدار جدید سپیدار در سخنان کوتاهی از حسن اعتماد استاندار و فرماندار بویراحمد تشکر کرد و گفت: ان شاء الله از تجربیات آقای حسین‌زاده استفاده و تمام تلاش خودم را به کار می‌گیرم تا اقدامات آقای حسین‌زاده را ادامه دهیم و در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم به طور جهادی و شبانه روزی پای کار باشیم.
سید امیرحسین رضوی از فرزندان بخش سپیدار  می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مورک
United States
آفرین. درود بر فرمانده قرارگاه جنگ ترکیبی آموزش و پرورش سپیدار
Iran, Islamic Republic of
سادات دهدشت
دنا
Iran, Islamic Republic of
آخ و بختوم.
یکی نونه...
Iran, Islamic Republic of
ساداتیه سپیداره
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1