تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب : ۴۵۲۸۰۵
کبنا گزارش می دهد

اجتماع امت رسول الله (ص) در گچساران/ نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد: انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در اجتماع عزاداران امت رسول الله(ص) درگچساران اظهار کرد: مردم گچساران قبل از انقلاب برای صیانت از قرآن و ارزش‌های دینی شهدایی تقدیم کردند، و بعد از انقلاب هم خون‌ها دادند. مردم گچساران در تمامی عرصه‌های انقلاب در صحنه هستند و از همه عزیزان قدردانی می‌کنم و درود برشما که دشمن را خوب می‌شناسید.
به گزارش کبنا نیوز: آیت الله سید نصیر حسینی افزود: ایام حزن آل الله را به همه عزیزان تسلیت دارم. فسلفه وجودی انسان اخلاق و معنویت است و انسان برای این خلق شده که در مسیر توحید و عبودیت به تکامل برسد بنابراین فلسفه خلقت انسان همان عبودیت و معرفت است و انبیاء آمدند تا انسان‌ها را به سوی اخلاق، حجاب، عفاف و پاکدامنی هدایت کنند.
حسینی عنوان کرد: اگر انسانی را بدون گناه بکشند گویی همه انسان‌ها کشته شده است و اکر کسی انسانی را زنده کرد گویی همه انسان‌ها زنده شده‌اند و این روایت نشان می‌دهد که منزلت انسان تا چه اندازه بزرگ است و اگر انسان ار مدار معنویت و اخلاق دور شد پس دیگر ارزش و اهمیتی ندارد.
 نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انبیاء آمدند که انسان‌ها را به سوی توحید، حجاب و حیاء هدایت کنند و اگر آدمی حیاء نداشته باشد از مقام انسانی سقوط کرده است و کسی که از مدار توحید خارج شود فرد بی‌ارزشی خواهد بود.
 وی افزود: درطول تاریخ حکومت‌هایی بودند که مسیر خدا پرستی را کور می‌کردند و انسان‌ها را به سوی شرک هدایت می‌کردند و ستمگرانی به میدان آمدند و انسان‌ها را از مسیر خداپرستی جدا کردند در دوران منحوس پهلوی هر روز یکی از عَلَم‌های معنویت لگد مال می‌شد و حجاب را مورد هدف قرارمی دادند و چکمه‌هایشان را بروی سینه اسلام قرار می‌دادند درحالی که شرأفت این ملت توسط بیگانگان از بین می‌رفت.
حسینی تصریح کرد: با این وجود نیز ملتی که حاکمش توسط بیگانگان عزل و نصب می‌شد چه ارزشی داشت، اما انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) به پیروزی رسید و مردم به میدان آمدند و خون دادند تا اسلام به پیروزی رسید و دشمن هم نتوانست تحمل کند. یک زمانی این کشور مستعمره انگلیس و آمریکا بود و امروز یک قدرت جهانی است.
نماینده ولی فقیه دراستان خاطر نشان کرد: دشمنان هشت سال جنگ را براین کشور تحمیل کردند و زمانی که ما حتی سیم خاردار هم نداشتیم دشمن مدرنترین تجهیزات را دراختیار صدام قرار داد، اما مقاومت ملت ما و تبعیت از ولایت فقیه کار خودش را انجام داد و هیمنه آمریکا شکسته شد.
 وی افزود: ایران اسلامی بعد از 70 سال که کسی جرأت رویاروی با آمریکا را نداشت پایگاه عین الاسد را مورد هدف قرارداد و جهان دربهت و حیرت فرو رفت که چگونه ایران اسلامی با این شجاعت دشمن را مورد هدف قرار داده است، امروز صحنه حضور ما درسراسر عالم برکسی مخفی نیست دشمن می‌خواست انقلاب را درنطفه خفه کنند اما امروز حوزه نفوذ این انقلاب درسراسر عالم است.
 حسینی بیان کرد: ونزوئلا درمحاصره آمریکا قرارگرفت و کشور ایران ناجی آن‌ها بود و محاصره ان‌ها را درهم شکست و این قدرت‌ایمان به خداوند است اما اینکه هر روز دشمن یک فتنه‌ای ایجاد می‌کنند پس قدرت ایران اسلامی، ولایت فقیه و اسلام را می‌بینند.
نماینده ولی فقیه عنوان کرد: روزی خواهیم دید که قرآن و اسلام بر عالم حاکم است و حجاب و ولایت فقیه حاکم است وهمه فتنه‌ها و توطئه‌ها هم سرنگون خواهند شد، به بهانه فوت مهسا‌امینی عده‌ای درخیابان میریزند و آمبولانس آتش می‌زنند و برگلوی پلیس خنجر می‌گذارند و حرکاتی همچون جبهه داعش و شمر انجام می‌دهند و قرآن آتش می‌زند و حجاب از سر زن‌ها می‌کشندو درحالی که آن‌ها نمی‌توانند دوست باشند و جان هزاران مهسا‌ها هم برای آن‌ها هیچ اهمیتی ندارد.
وی افزود: کسانی که چاقو برگلوی نیروی‌های انتظامی می‌گذارند غیر از دشمن این ملت کسی دیگری نخواهد بود، امروز عده‌ای ارازل و اوباش وسط میدان آمدند و نظم و امنیت ما را برهم میریزندکه این مواد در هیچ کجای دنیا هم پذیرفته نیست.
 حسینی ابراز کرد: اگر پلیس آمریکا فقط احساس کند که کسی دست به چاقو می‌برد فوراً او را می‌کشند اما در کوچکترین موردی درکشورمان رسانه‌های معاند و صهیونیستی جوسازی و فتنه‌ها می‌کنند، بنابراین  این رفتار‌هایی که قرآن آتش می‌زنند و بیمارستان‌ها و اموال عمومی را تخریب می‌کنند، کار دشمن است این‌ها مزدور و پیاده نطام صهیونیست هستند.
وی تصریح کرد: انقلاب آنقدرباشکوه و با عزمت است که با این باد‌ها نمی‌لرزد اما بعضا برای مردم هم زحمت ایجاد می‌کنند، امروز جمهوری اسلامی آمریکا را زیر پا گذاشته است.
 حسینی بیان کرد: اسرائیل روزی شعار نیل تا فرات را سرداده بود و امروز بدور خودش حصار کشیده تا موجودیتش از بین نرود و اما پایان آن‌ها نزدیک است و ایران اسلامی این ضربات سهمگین را برپیکر آن‌ها فرود آورد.
 نماینده ولی فقیه دراستان افزود: امروز جبهه مقاومت تبدیل به یک قدرت جهانی شده است. امروز از اینکه چهار تا جوجه به کف خیابان بیایند نباید ترسید اما باید مراقب غوغا سالاری در فضای مجازی بود و هوشیار هم بود.
حسینی بیان کرد: ما یک قدم از قانون اسلام و حجاب و از ولایت فقیه و از راه شهیدان عقب نشینی نخواهیم کرد و شما هم بدانید آنچیزی که می‌ماند نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه است  و آن چیزی که از بین می‌رود رژیم جعلی صهیونیستی و استکبار جهانی است.
 حسینی عنوان کرد: ما می‌مانیم چون انقلاب ما انقلاب الهی است و آنچه می‌میرد جبهه استکبار است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1