کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

راهپیمایی نمازگزاران یاسوج در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات ( + تصاویر )

1 مهر 1401 ساعت 15:52

بر اساس این گزارش نمازگزاران شهر یاسوج پس از اقامه نماز همزمان با دیگر نقاط کشورمان در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و توهین به قرآن و مقدسات و در حمایت از حجاب و نیروی انتظامی راهپیمایی کردند.


بر اساس این گزارش نمازگزاران شهر یاسوج پس از اقامه نماز همزمان با دیگر نقاط کشورمان در محکومیت حرکات هنجارشکنانه و توهین به قرآن و مقدسات و در حمایت از حجاب و نیروی انتظامی راهپیمایی کردند.
به گزارش کبنا، نمازگزاران شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد و دیگر شهر‌های این استان امروز (جمعه ) پس از اقامه نماز همزمان با دیگر نقاط کشور ایران اسلامی در محکومیت حرکات هنجارشکنانه اخیر اخیر، توهین به قرآن و مقدسات و در حمایت از حجاب و نیروی انتظامی راهپیمایی کردند.
به گزارش کبنا، نمازگزاران جمعه در شهر‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد که متشکل از اقشار مختلف بودند با سردادن شعار‌های "‌ای بی‌حجاب مزدور ننگت باد ننگت باد"، ‌ای بی‌حجاب مزدور این آخرین پیام است"، "‌ای دشمن پیامبر ننگت باد ننگت باد"، آمریکا، اسرائیل این آخرین پیام است"،‌ای دشمن خیره سر مرگت فرا رسیده"، آمریکا، اسرائیل این اخرین پیام است، موشک‌های نقطه زن آماده پرتاب است" ولایت شرف ماست آمریکا دشمن ماست؛ " مرگ بر آشوبگر"، "مرگ بر منافق"، حرکات هنجارشکنانه و توهین به قرآن و مقدسات و ارزش‌های اسلامی را محکوم کردند.
براساس این گزارش، در برخی شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله یاسوج و دوگنبدان به صورت خیلی محدود و تعداد 15 و 20 نفری تجمعاتی به بهانه مرگ مهسا امینی برگزار شد. همچنین در شهر دهدشت تجمعی برگزار شد.
امام جمعه یاسوج: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت با قدرت برخورد کند
به گزارش کبنا، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان، گفت: باید برادران نیروی انتظامی و مسئولان نظم و امنیت با تمام توان افراد مخل نظم و امنیت را که اموال عمومی را تخریب و هتک حرمت می‌کنند با قدرت با آن‌ها برخورد کنند.
آیت الله سید نصیر حسینی اظهار داشت: کسانی که دست به توهین به قرآن، حجاب و چادر می‌زنند جاهلند و به زودی جزای اعمال خود را خواهند دید.
وی افزود: شرکت در این تجمعات جرم است و پیگیری قضایی دارد و مردم باید آگاه باشند که دست‌های نفاق، استکبار و استعمار پشت این جریان است.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به مرگ مهسا‌امینی، ابراز داشت: خانمی خطایی انجام داده و خلاف قانون خدا و اسلام عمل کرده و در نهایت سکته کرده است که همه ما متأثر و نگرانیم اما قرار نیست همه این مملکت دچار هرج و مرج و اغتشاش شود.
آیت الله حسینی عنوان کرد: آمریکا و استکبار پشت این بی‌نظمی‌ها و فتنه گری‌ها هستند و به دلیل اینکه ایران یک قدرت جهانی شده و عظمت پیدا کرده توان دیدن این موفقیت‌ها را ندارند.
وی ادامه داد: مضحک است که طالبان با آن وضعیت و آل سعود که حتی اجازه رانندگی به زنان نمی‌دهد، می‌خواهند خود را دلسوز ملت ایران نشان دهند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج بیان کرد: عده‌ای از اراذل و اوباش کاری را که دشمن خواهان آن است دامن می‌زنند و اقدام به‌اتش زدن پلیس، قرآن و مسجد کرده‌اند.
از موضوع حفظ حجاب یک قدم عقب نشینی نمی‌کنیم
آیت الله حسینی تأکید کرد: همه بدانند از ارزش‌های الهی و قانون، حجاب یک قدم عقب نشینی نخواهیم کرد زیرا که بی‌حجابی فساد است.
وی ابراز داشت: آن چیزی که باقی می‌ماند انقلاب، اسلام، حجاب و ولایت فقیه است و استعمار، استکبار و کفر، رژیم صهیونیستی و آمریکا نابود خواهند شد.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اضافه کرد: فرهنگ و تفکر جمهوری اسلامی ایران در سراسر جهان گسترده شده و این دشمنان عددی در مقابل اراده ملت نیستند.
آیت الله حسینی بیان کرد: اسلام و انقلاب آنقدر ریشه‌شان قوی است که با این باد‌ها نمی‌لرزند و تنها نگران آن عده‌ای هستیم که جاهلند و در مسیر خواسته‌های دشمنان قرار می‌گیرند و برای خود پرونده‌های سنگین درست می‌کنند.
وی با اشاره به مناسبات این هفته از جمله رحلت جانگداز پیامبر اسلام (س) و شهادت امام حسن مجتبی، و شهادت امام رضا (ع)، و تسلیت این ایام، اظهار داشت: چنانچه پیامبر و ائمه اطهار نبودند این جهان هم نبود و در تاریکی فرو می‌رفت، هر جامعه‌ای که در مسیر کفر حرکت کند سرنگون خواهد شد.


کد مطلب: 452735

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452735/2/راهپیمایی-نمازگزاران-یاسوج-محکومیت-حرکات-هنجارشکنانه-اخیر-توهین-مقدسات-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1