کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

پایش کشوری و استانی پروژۀ مهر در گچساران + تصاویر

29 شهريور 1401 ساعت 18:36

پایش کشوری و استانی پروژه ی مهر از دوشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ در این شهرستان آغاز شد.


پایش کشوری و استانی پروژۀ مهر از دوشنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۱ در این شهرستان آغاز شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، در شهرستان گچساران تیمی مرکب از مجید پروازی شندی کارشناس مسئول برنامه ریزی و پرورشی وزرات آموزش و پرورش، حسین آروین مسئول اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، حمید منصوری رئیس هیات تخفلات، شهرام قشقایی رئیس اداره بهداشت اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، از روز دوشنبه مدارس را مورد بازدید قرار خود دادند.
هدف از این بازدید پایش پروژۀ مهر در مدارس و اقدامات انجام گرفته در کمیته های مربوطه بوده است. این ارزیابان پس از بازدید مدارس شهری و روستایی، از نزدیک در جریان فعالیت های انجام شده توسط کارگروه های پروژه ی مهر اداره آموزش و پرورش این شهرستان قرار گرفتند.
در جلسۀ جمع بندی، تیم ارزیابی استانی و کشوری نامبرده در حضور انوشیروان قیطاسی مدیر، وحید ارشادی معاون پشتیبانی، حسین افرا معاون آموزش متوسطه، امید الهی و علی انصاری کارشناسان مسئول آموزش متوسطه اول و دوم، عبداله روشن ضمیر مسئول خدمات، مسعود کریمی کارشناس ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش شهرستان گچساران، از پروژه مهر که مهمترین پروژه آموزش و پرورش است، بازدید کردند.
انوشیروان قیطاسی در طی این جلسه بیان کرد: با انجام به موقع فعالیت ها و اقدامات در قالب پروژه مهر و عملیاتی کردن دستورالعمل های مربوطه بستر لازم جهت آغاز سال تحصیلی با نشاط به صورتی که در شأن معلمان و دانش آموزان باشد، فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه مجموعه آموزش و پرورش شهرستان همه توان و ظرفیت خود را در جهت موفقیت پروژه ارزشمند مهر بکار گرفته است، اضافه کرد: در بیشتر شاخص ها شهرستان گچساران موفق عمل کرده است و در سایه همکاری و همدلی مجموعه، با وجود خالی بودن بعضی از پست های سازمانی با تقسیم کار توانستیم در جهت تحقق اهداف پروژه ی مهر گام برداریم.
تیم ارزیابی نیز در انتهای این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت پروژه مهر شهرستان،از اقدامات انجام شده در سطح مدارس و کار گروه های زیر مجموعه ستاد پروژه مهر شهرستان تقدیر و تشکر کردند.


کد مطلب: 452635

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452635/2/پایش-کشوری-استانی-پروژۀ-مهر-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1