کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چند روز مانده به ماه مهر؛

مدارس گچساران آماده استقبال از دانش‌آموزان

29 شهريور 1401 ساعت 18:16

مدیران مستقل مقطع ابتدایی (دولتی و غیر دولتی) شهر و روستا و راهبران آموزشی و تربیتی شهرستان گچساران در نشست توجیهی پروژه مهر شرکت کردند.


مدیران مستقل مقطع ابتدایی (دولتی و غیر دولتی) شهر و روستا و راهبران آموزشی و تربیتی شهرستان گچساران در نشست توجیهی پروژه مهر شرکت کردند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش گچساران، نشست توجیهی مدیران مدارس مقطع ابتدایی این شهرستان با موضوع پروژه مهر و بازگشائی مدارس با حضور مدیر، معاونین و جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات باشگاه فرهنگیان برگزار شد.
در این جلسه مسائل و مباحث مختلف مربوط به بازگشائی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.
انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران با توصیه بر پیگیری و نظارت مدیران مدارس بر انجام فعالیت های«پروژه مهر» در مدرسه بر  اجرای مراسم ویژه بازگشایی مدارس در روز اول تاکید نمود.
بازبینی، کنترل و آماده سازی سیستم روشنایی و صوتی و فضاهای مورد نیاز واحد آموزشی، تمهید مقدمات برگزاری مراسم ویژه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، تشکیل ستاد اقامه نماز جماعت در واحد آموزشی و پیش بینی و اجرای برنامه های خاص برای انجام این فریضه، تهیه و ارسال گزارش از اقدامات و برنامه های اجرا شده در مورد پروژه مهر به اداره، بررسی و کنترل ابلاغ های معلمان و عوامل اجرایی، پیگیری و رفع نواقص آن ها و تمهید مقدمات برگزاری جلسات شورای معلمان از دیگر مواردی بود که توسط محمد شهبازی معاون و علی دستان کارشناس مسئول آموزش ابتدایی آموزش و پرورش، در این جلسه مطرح گردید.


کد مطلب: 452634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452634/2/مدارس-گچساران-آماده-استقبال-دانش-آموزان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1