کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

نشست توجیهی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم گچساران با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد

27 شهريور 1401 ساعت 22:55

نشست توجیهی مدیران مدارس متوسطه ی اول و دوم شهرستان گچساران با موضوع توانمند سازی و بررسی جزئیات پروژه ی مهر برگزار شد.


نشست توجیهی مدیران مدارس متوسطه ی اول و دوم شهرستان گچساران با موضوع توانمند سازی و بررسی جزئیات پروژه ی مهر برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، مدیران کلیه مدارس مقطع متوسطه شهرستان گچساران در نشست توجیهی پروژه مهر و همچنین توانمندسازی آنان، شرکت کردند.
در این جلسه پس از سخنرانی انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران، مسائل و مباحث مختلف مربوط به بازگشایی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.
حسین افرا معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان گچساران با توصیه بر  پیگیری و نظارت مدیران مدارس بر انجام فعالیت های «پروژه مهر» در مدرسه بر اجرای مراسم ویژه بازگشایی مدارس در روز اول تاکید کرد.
بازبینی، کنترل و آماده سازی سیستم روشنایی و صوتی و فضاهای مورد نیاز واحد آموزشی، تمهید مقدمات برگزاری مراسم ویژه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، تهیه و ارسال گزارش از اقدامات و برنامه های اجرا شده در مورد پروژه مهر به اداره، بررسی و کنترل ابلاغ های معلمان و عوامل اجرایی، پیگیری و رفع نواقص آن ها و تمهید مقدمات برگزاری اولین جلسه شورای معلمان از دیگر مواردی بود که توسط مدیر و معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش شهرستان گچساران،مورد تاکید قرار گرفت.
محسن دیانت پور کارشناس روابط عمومی و مسئول کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه ی مهر، به بیان نکاتی در خصوص پروژه مهر پرداخت و از مدیران مدارس خواست تا فرم خودارزیابی شماره ی یک را در اسرع وقت از طریق سامانه ltms.medu.ir  تکمیل نمایند.
در ادامه محمد مظفری مسئول اداره ی آموزش متوسطه ی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد به بیان مطالب خود پرداخت و وضعیت آموزش متوسطه ی استان،میزان قبولی داوطلبان در چند سال اخیر و دلایل و عوامل آن پرداخت.


کد مطلب: 452570

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452570/2/نشست-توجیهی-مدیران-مدارس-متوسطه-اول-دوم-گچساران-موضوع-بازگشایی-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1