تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۵۲۵۷۰
کبنا گزارش می دهد؛

نشست توجیهی مدیران مدارس متوسطه اول و دوم گچساران با موضوع بازگشایی مدارس برگزار شد

۰
کبنا ؛
نشست توجیهی مدیران مدارس متوسطه ی اول و دوم شهرستان گچساران با موضوع توانمند سازی و بررسی جزئیات پروژه ی مهر برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران، مدیران کلیه مدارس مقطع متوسطه شهرستان گچساران در نشست توجیهی پروژه مهر و همچنین توانمندسازی آنان، شرکت کردند.
در این جلسه پس از سخنرانی انوشیروان قیطاسی مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران، مسائل و مباحث مختلف مربوط به بازگشایی مدارس مورد بررسی قرار گرفت.
حسین افرا معاون آموزش متوسطه و دبیر ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش شهرستان گچساران با توصیه بر  پیگیری و نظارت مدیران مدارس بر انجام فعالیت های «پروژه مهر» در مدرسه بر اجرای مراسم ویژه بازگشایی مدارس در روز اول تاکید کرد.
بازبینی، کنترل و آماده سازی سیستم روشنایی و صوتی و فضاهای مورد نیاز واحد آموزشی، تمهید مقدمات برگزاری مراسم ویژه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، تهیه و ارسال گزارش از اقدامات و برنامه های اجرا شده در مورد پروژه مهر به اداره، بررسی و کنترل ابلاغ های معلمان و عوامل اجرایی، پیگیری و رفع نواقص آن ها و تمهید مقدمات برگزاری اولین جلسه شورای معلمان از دیگر مواردی بود که توسط مدیر و معاون آموزش متوسطه ی آموزش و پرورش شهرستان گچساران،مورد تاکید قرار گرفت.
محسن دیانت پور کارشناس روابط عمومی و مسئول کمیته توجیه،تبلیغ و اطلاع رسانی پروژه ی مهر، به بیان نکاتی در خصوص پروژه مهر پرداخت و از مدیران مدارس خواست تا فرم خودارزیابی شماره ی یک را در اسرع وقت از طریق سامانه ltms.medu.ir  تکمیل نمایند.
در ادامه محمد مظفری مسئول اداره ی آموزش متوسطه ی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد به بیان مطالب خود پرداخت و وضعیت آموزش متوسطه ی استان،میزان قبولی داوطلبان در چند سال اخیر و دلایل و عوامل آن پرداخت.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1