کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

سرپرست راه و شهرسازی گچساران منصوب شد+تصاویر

14 شهريور 1401 ساعت 17:18

آیین معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی گچساران با حضور معاون توسعه و‌منابع انسانی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حراست راه و شهرسازی استان و جمعی از پرسنل اداره راه وشهرسازی در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد


آیین معارفه سرپرست اداره راه و شهرسازی گچساران با حضور معاون توسعه و‌منابع انسانی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حراست راه و شهرسازی استان و جمعی از پرسنل اداره راه وشهرسازی در دفتر مدیریت این اداره برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: معاون توسعه و‌منابع انسانی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در آیین معارفه سرپرست راه و شهرسازی گچساران اظهارکرد: ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد یکی از سیاست های دولت است.
طهمورث مکارمی افزود: نهضت ملی مسکن یک‌گام بزرگ در راستای خانه دار شدن اقشار مختلف جامعه است.
مکارمی تصریح کرد: حجم بالای پروژه ملی مسکن به دلیل آماده بودن زیر ساخت ها و زمین در گچساران قرار دارد.
مکارمی عنوان کرد:امید می رود نهضت  ملی مسکن به خوبی اجرا شود.
وی عنوان کرد: تلاش شد تا برای انتصاب سرپرست راه و شهرسازی گچساران از فردی با تجربه و دارای سابقه کاری در این نهاد استفاده شود.
معاون توسعه و‌منابع انسانی راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم که باید فردی ازخود بدنه راه و شهرسازی برای مدیریت این اداره انتخاب شود که آشنایی کامل، تجربه و تخصص بالا در زمینه های مختلف ( با توجه به داشتن پروژه ای مختلف در شهرستنان گچساران) داشته باشد.
مکارمی تاکید کرد: اسماعیل احمدی یکی از نیروهای با تجربه،کاردان،باانگیزه و پرتلاش این اداره محسوب می شودکه به سرپرستی اداره راه و شهرسازی شهرستان گچساران منصوب کردیم .
اسماعیل احمدی سرپرست جدید راه و شهرسازی گچساران در این آئین گفت: باید با دقت بیشتر به وظایف خود پرداخته و در راستای پیشرفت پروژه های این شهرستان باید تلاش خود را مضاعف تر کنیم.
 


کد مطلب: 452187

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/452187/2/سرپرست-راه-شهرسازی-گچساران-منصوب-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1