کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

کشف کالاهای قاچاق میلیاردی در گچساران + تصاویر

1 شهريور 1401 ساعت 12:01

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در محور گچساران به شیراز خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۶ میلیارد ریال در محور گچساران به شیراز خبر داد.
به گزارش کبنا از گچساران، سرهنگ "ارسلان خادمیان" امروز سه شنبه (1 شهریورماه 1401) اظهار داشت: مأموران پاسگاه انتظامی امامزاده جعفر  شهرستان گچساران در راستای اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضائی در محور گچساران به شیراز  به ایست و بازرسی دایر کردند.
وي افزود: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به ۹ دستگاه  خودروی حامل کالاهای قاچاق شامل ۲ دستگاه وانت پرايد، ۲دستگاه پژو ۴۰۵  و ۱ دستگاه پژو پارس،۲دستگاه وانت نیسان، ۱ دستگاه وانت میتسوبیشی و۱ دستگاه سواری کوئیک مشکوک شدند و آن ها را متوقف کردند.
خادمیان تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۷دستگاه کولر گازی و یخچال فریزر،۸۵۰۰ عدد انواع مواد خوراكي ونوشیدنی ،۱۳۰عدد لوازم خانگی ، ۱۳۰ عدد لوازم خانگي، ۱۶۰۰عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، ۸۰۰عدد انواع لوازم صوتی و تصویری   و... قاچاق کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که کارشناسان ارزش تقریبی کالا های کشف شده را ۶ میلیارد ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد: رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.


کد مطلب: 451704

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451704/2/کشف-کالاهای-قاچاق-میلیاردی-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1