کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

روز پرکار رئيس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بهمئی / بازدید غلام‌نژاد از مراکز بهداشتی

23 مرداد 1401 ساعت 21:50

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان از مراکز بهداشتی درمانی رودتلخ، ممبی و همچنین پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی بازدید نمودند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان به همراه معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت استان از مراکز بهداشتی درمانی رودتلخ، ممبی و همچنین پروژه بیمارستان شهرستان بهمئی بازدید نمودند.
به گزارش کبنا، دکتر غلام نژاد گفت: در پی وقایع اخیر در شهرستان بهمئی به همراه معاون بهداشتی دانشگاه از مراکز بهداشتی درمانی رودتلخ و ممبی بازدید شد که حضور پزشک و پرسنل مورد نیاز در هر مرکز و وجود داروهای ضروری و اورژانسی مثل سرم‌های ضد عقرب، سرم ضد مار، دیازپام، دگزامتازون و اپی نفرین که هم در احیای بیماران و هم در مراحل اولیه درمان بیماران ضروری است بررسی و خوشبختانه هیچگونه کمبود دارویی مشاهده نشده و این داروها از قبل در این مراکز موجود بودند و جدیدا چیزی به آنها اضافه نشده است.
وی ادامه داد: در این دو مرکز زیر ساختهای بهداشتی و درمانی کامل بوده و هیچگونه کمبودی وجود نداشت که جا دارد از کلیه همکارانمان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهمئی که با وجود مشکلات فراوانی که دارند، بصورت شبانه روز در حال ارائه خدمات به مردم شهرستان هستند، قدردانی نمایم.
غلام نژاد در ادامه افزود: طی ۵ ماه گذشته که ما پروژه بیمارستان بهمئی را تحویل گرفتیم ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و هم اکنون تقریبا ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و فیزیک و سازه بیمارستان آماده است، برخی دستگاه‌ها نصب شدند، موتورخانه، رختشوی خانه، دستگاه رادیوگرافی، اکسیژن ساز و طراحی اکسیژن و تخت های بیمارستان مستقر و آماده نصب هستند.
وی با بیان اینکه محوطه سازی بیمارستان در حال انجام است و طی چند روز آینده به اتمام میرسد، عنوان کرد: جهت راه اندازی بیمارستان نیاز به تجهیزات و امکانات بیشتری است همچنین برای تامین نیروهای تخصصی بیمارستان از قبیل متخصصین زنان، داخلی، اطفال و جراحی رایزنی های لازم را با وزارت انجام دادیم که امید است بتوانیم در آینده نزدیک شاهد راه اندازی این بیمارستان باشیم.

 


کد مطلب: 451418

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451418/2/روز-پرکار-رئيس-دانشگاه-علوم-پزشکی-یاسوج-بهمئی-بازدید-غلام-نژاد-مراکز-بهداشتی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1