کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدید میدانی فرماندار شهرستان مارگون از مناطق سیل زده / مردم نگران نباشند خسارات سیل جبران می شود

22 مرداد 1401 ساعت 15:47

بازدید میدانی فرماندار شهرستان مارگون از روستاهای سیل زده جوکار و عشایر گل اسپید انجام گرفت.


بازدید میدانی فرماندار شهرستان مارگون از روستاهای سیل زده جوکار و عشایر گل اسپید انجام گرفت.
به گزارش کبنا، در این بازدید میدانی که با حضور فرماندار شهرستان مارگون و سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت مواد غذایی مورد نیاز در بین سیل زدگان عشایری توزیع شد.
فرماندار شهرستان مارگون در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: در اولین فرصت پس از سیل، در معیت سردار حکمتیان بازدید و  بررسی اولیه از مناطق سیل زده انجام گرفت.
مختار اندرخور افزود: به دلیل آسیب دیدن مزارع و بسته شدن راه آب ها، مرمت و رساندن آب به شالیزارهای برنج روستای جوکار در دستور کار قرار گرفت.
اندرخور گفت: همه تلاش بر این است که خسارت های وارده جمع بندی و برای جبران خسارات تمهیدات لازم اندیشیده شود.
وی افزود: در جلسه ای که با نماینده ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان داشتیم این قول داده شد که همه تلفات دامی و خسارات لوازم خانگی از طریق این نهاد جبران خواهد شد، مردم شریف شهرستان مارگون از این بابت نگرانی نداشته باشند و مطمئن باشند خدمتگزاران آنها در کنار آنها خواهند بود.
امام جمعه شهرستان مارگون گفت: حضور به موقع مسئولین استانی و شهرستانی در بین مردم سیل زده قابل تحسین است.
حجت‌الاسلام رحم‌الله خواجه پور اظهار کرد: از تمام مسئولان شهرستان و استان از جمله استاندار محترم، رئیس ستاد بحران استان تشکر می کنم که با حضور به موقع توانستند بخش معظمی از مشکلات عشایر را حل و فصل کنند.
وی گفت: خسارات وارده به این منطقه بسیار بالا و میلیاردی است.
امام جمعه شهرستان مارگون بیان کرد: به دلیل سیل عمده جاده ها مسدود شد اما خوشبختانه حضور به موقع مسئولین باعث شد مردم از بهبوهه مشکلات خارج شوند.


کد مطلب: 451354

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451354/2/بازدید-میدانی-فرماندار-شهرستان-مارگون-مناطق-سیل-زده-مردم-نگران-نباشند-خسارات-جبران-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1