تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۵۱۳۰۸
در نشستی با حضور فرماندار

آیین تجلیل از خبرنگاران لنده ای برگزار شد+جزئیات

۰
کبنا ؛آئین تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان لنده امروز به همت فرماندار شهرستان لنده و با حضور خبرنگاران در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزارشد.

به گزارش کبنا نیوز؛ در ابتدای این جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنده با تبریک روز خبرنگار گفت:تعامل سازنده خبرنگاران و مسولان می توانند در انتقال خدمات ارزشمند نظام و دولت در عصری که دشمنان با تمام توان در حال تخطئه کردن خدمات نظام هستند.
اسماعیل زارعی گفت: رسالت سترگ اصحاب رسانه در بیان حقایق و مطالبه گری درست در چهارچوب قانون همواره می تواند مسیر تعالی و پیشرفت روز افزون جامعه را فراهم کند.
در ادامه نماینده خبرنگاران گفت: پرهیز از ورود به حواشی توسط خبرنگاران باعث شد تا رسالت سترگ و اصلی خبر و اصالت آن حفظ شود.
فتاح بدری گفت:خبرنگاران هرگز به دنبال باج خواهی نیستند ولی بهترین مطالبه گرانی هستند که در چهار چوب قانون مطالبات مردمی خویش را پیگیری می کنند.
وی گفت: رسالت سترگ خبر و اطلاع رسانی یک رسالت مهمی است که تنها افرادی لیاقت حضور در این عرصه را دارند که بتوانند در متعالی کردن اصول وارزش های حرفه خبرنگاری کارهای مهمی را اجرایی کنند.
بدری گفت:نقد سازنده راهگشایی مهم برای متعالی کردن اقدامات مسئولان خواهد بود و باید در کمک رسانی به مسئولان و خادمین شهرستان همه باید کمر همت را ببندیم و یاری گر آنان هستیم.
وی گفت:همه ما خبرنگاران از زحمات وتلاش های فرماندار جوان و انقلابی شهرستان لنده حمایت خواهیم کرد و در ادامه نیز به عنوان همکار در پوشش خدمات ارزشمند دولت نیز همراهی خواهیم کرد.

در ادامه نیز فرماندار لنده با بیان اینکه خبرنگاری یک رسالت اجتماعی است و افق رسالت خبرنگاری به واسطه هدایت رفتار اجتماعی به سمت الگوهای قابل قبول، نقش مهمی در جامعه ایفا می‌کند، افزود: این حرفه می‌تواند هنجارهای اجتماعی را تقویت و یا تضعیف سازد و نقش مثبت خبرنگاری در فرآیند توسعه و نضج مشارکت سیاسی و اجتماعی مردم و بالندگی در فرهنگ یک جامعه می‌توان یاد شود.
جلال دانش اظهار داشت:خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت هستند و این پل ارتباطی باید در یک فضای سالم و مناسب شکل بگیرد .
رئیس شورای اداری شهرستان لنده بیان داشت:خبرنگاران نقشی اساسی در جهت‌دهی به افکار عمومی دارند، و بی‌تردید تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران و فعالان عرصه خبر و رسانه با پیگیری دقیق و تحلیل صحیح مسائل و ارائه پیشنهادها و بیان انتقادات کارآمد و ارائه راهکارهای سازنده در مسیر تحقق آرمان‌های متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.
وی با بیان اینکه اگر مطالبه و نقد نباشد آن جامعه مرده است اظهار داشت: یقینا رشد و توسعه‌ فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی در آگاهی رسانی به مردم و همچنین دنبال کردن و به سرانجام رساندن مشکلات مردم جامعه است.
فرماندار لنده از اصحاب رسانه خواست تا مشکلات شهرستان را اولویت بندی و سپس مطالبه نمایند و افزود :باید با هم افزایی و همیاری تلاش کنیم تا مشکلات را به حداقل برسانیم.
دانش از پیگری جدی فرمانداری برای ادامه پروژه ملی لنده به تشان و لنده با پاطاوه و همچنین ایجاد نیروگاه برق لنده خبر داد و گفت:به ما قول دادند که تاسیس نیروگاه برق لنده تا فروردین سال ۱۴۰۲ به سرانجام خواهد رسید.
در ادامه نیز خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند و در پایان مراسم نیز از آنان تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1