کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی؛

سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

20 مرداد 1401 ساعت 1:19

طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد علی رحیمی انور به سرپرستی آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.


طی حکمی از طرف مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد علی رحیمی انور به سرپرستی آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.
به گزارش کبنا و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد، در کارنامه رحیمی انور معاونت آموزش آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد دیده می‌شود.
وی دارای ۱۶ سال سابقه خدمت و رشته تحصیلی‌اش لیسانس ادبیات می‌باشد.
سه سال سابقه مدیر دبیرستان متوسطه اول، ۲سال مدیر مجتمع و۳سال معاون آموزشی اداره عشایر را در کارنامه خود دارد.
معارفه رحیمی انور امروز صبح با حضور رئیس تشکیلات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و بشیر اقبالی کارشناس مسئول تشکیلات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان و اعضای کادر اداری آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد به عنوان سرپرست معرفی شد.
رضاپور رئیس تشکیلات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت در نظام یک‌امانت هست و مدیر موفق کسی هست که این‌امانت را به درستی و صحت به نفر بعدی منتقل کنند.
وی تأکید کرد: ساماندهی معلمان، مدیران و راهبران به دقت صورت گیرد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید برنامه‌ریزی شود.
سرپرست آموزش و پرورش عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت:
مهم‌ترین رسالت ما در آموزش و پرورش اجرای دقیق سند تحول بنیادین است و آنچه را که باید در راستای اجرای این مهم به عنوان نقشه راه داشته باشیم نظارت دقیق بر برنامه تدوین شده ستادی و برنامه عمل در مدارس است.
علی رحیمی انور عنوان کرد: وظیفه ما این است که بر اساس مصوبات و راهکار‌های طرح چهار میز که در منطقه تشکیل شده، متناظر با ساحت‌های شش‌گانه، به همه ابعاد وجودی دانش‌آموزان بپردازیم.
وی ادامه داد: باید تمام ساحت‌های شش‌گانه آموزشی و تربیتی دانش‌آموزان به موازات همدیگر مورد توجه قرار گیرد.
وی عنوان کرد: در دوران کرونا ۸۴درصد از دانش‌آموزان عشایری استان به دلیل ضعف زیرساخت‌ها به اینترنت و شبکه شاد دسترسی نداشتند و ادامه تحصیل دانش‌آموز با مشکل مواجه می‌شد اما با برنامه‌ریزی دقیق تمامی کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار کردیم.
رحیمی انور تصریح کرد: طرح‌های مختلفی برای جبران عقب افتادگی تحصیلی دانش‌آموزان عشایری، برگزاری کارگروه و کارگاه مختلف برای راهبران، مدیران و معلمان عشایری و دیگر موارد در این مدت انجام گرفته است.


کد مطلب: 451288

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451288/2/سرپرست-آموزش-پرورش-عشایر-کهگیلویه-بویراحمد-منصوب

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1