کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ؛

توزیع پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی در 45 بقعه متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد + تصاویر

13 مرداد 1401 ساعت 11:18

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی منتشر شد.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی منتشر شد.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد پوستر نمایشگاهی بصیرت عاشورایی منتشر شد.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد، افزود: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف تقویت باور‌های دینی و تبيين اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی ،اجرای صحیح نیات واقفین با موضوع عزاداری امام حسین(ع) و تطبیق آن با نیازهای روز جامعه ، استفاده حداکثری از ظرفیت هیئت های مستقر در بقاع متبرکه و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها بویژه حضور فعال و موثر در فضای مجازی برگزار می شود.
حجت‌الاسلام نصیرالاسلامی بابیان اینکه سوگواره  بصیرت عاشورایی یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه است که در ایام  محرم و صفر برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این طرح از هشت مرداد لغایت پنج مهر ماه  جاری مطابق با اول محرم لغایت آخر صفر در چهل و پنج بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی گفت: برگزاری برنامه‌های روز تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان، برگزاری نماز جماعت ظهر تاسوعا و عاشورا در بقاع متبرکه و خیابان های اطراف، برگزاری مراسم زیارت عاشورا ،برگزاری همایش رهروان زینبی(ویژه بانوان) را از جمله برنامه های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام ماه محرم خواهد بود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران حسینی در بقاع متبرکه راه اندازی شده است اظهار داشت: اطعام عزاداران حسینی با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی انجام می شود.
حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی افزود: بر اساس سامانه جامع بانک مدیریت اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه ، استان کهگیلویه و بویراحمد دارای 225 بقعه متبرکه است.


کد مطلب: 451067

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/451067/2/توزیع-پوستر-نمایشگاهی-بصیرت-عاشورایی-45-بقعه-متبرکه-استان-کهگیلویه-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1