تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب : ۴۵۰۹۹۲
بخشدار مرکزی دنا:

مردم قبل از وقوع حوادث نکات ایمنی را رعایت کنند / عشایری که هشدار بخشدار را نادیده گرفته و دچار سیل شدند

۰
کبنا ؛
بخشدار مرکزی دنا گفت: به عنوان خدمتکار مردم از همه مردم دارم این است که نکات ایمنی را قبل از وقوع حوادث رعایت کرده و در مواقع اضطرار همه با هم به صورت جهادی به کمک هم نوعان خودمان بشتابیم.
به گزارش کبنا، پارسا شعبانی گفت: جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان دنا روز دوشنبه مورخه (1401/05/03) با حضور مسئولین و مدیران ادارات و دستگاههای خدمات رسان در محل فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.
شعبانی اظهار کرد: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی که اعلام کرده بودند سامانه بارشی در روزهای آینده وارد جو استان و شهرستان می شود، بخشداری مرکزی شهرستان دنا به صورت اضطرار جهت آمادگی در برابر حوادث احتمالی از قبیل آب گرفتگی معابر، جاری شدن سیل، قطعی آب، برق و گاز و ... جلسه ای تشکیل و پس از ارائه پیشنهادات و همفکری اعضای جلسه، مناطق آسیب پذیر شناسایی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.
شعبانی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع و اینکه حفظ جان و سلامت مردم در اولویت کاری‌مان قرار داشت بلافاصله بعد از جلسه بحران به همراه مدیر هلال احمر شهرستان و مجموعه همکاران از همه مناطق آسیب پذیر خصوصاً حوزه عشایری در منطقه گردنه بیژن و عشایر منطقه کوه گل و اشکفت کلون که در دره ها و مسیر آب های جاری و سیلاب ها قرار داشتند و چادر برپاکرده بودند، از همه افراد چادرنشین بازدید میدانی داشتیم ضمن خداقوت و خسته نباشید به مردم غیور و زحمت کش عشایر در  خصوص بارش ها ی اخیر و صدمات احتمالی و قرار گرفتن در مناطقی که ایمنی بالایی دارند جهت حفظ سلامتی جان و مال و جلوگیری از حوادث تلخ ناشی از سیلاب، نکات اساسی و ایمنی را بیان کرده و خواهش کردیم حتما نکات ایمنی مطرح شده را رعایت فرمایند.
شعبانی گفت: از روی حس انسان دوستی و اینکه همه جای ایران سرای ماست بیکار ننشستیم و از عشایر پشت گردنه بیژن که از لحاظ تقسیمات جغرافیایی در منطقه پادنای سمیرم و جزء استان اصفهان بودند چادر به چادر بازدید میدانی داشتیم و همه موارد و مسائل ایمنی را در خصوص بارش های اخیر گوشزد کردیم و به طور کامل اطلاع رسانی نمودیم که در مناطق امن و ایمن قرار بگیرند اما متاسفانه به دلیل بی توجهی بعضی از مردم به هشدارهای هواشناسی و صحبت هایی که با آنها داشتیم پس از شروع بارش ها طی تماس تلفنی یک نفر از عشایر عزیز یعنی شخصی که در فیلم چند روز قبل از بارش با ایشان صحبت کرده بودیم اظهار داشت که به صحبت های شما توجه نکردیم و باران و سیلاب تمام زندگی و داراییمان را نابود کرد.
وی افزود: بلا فاصله چند گروه از نیروهای هلال احمر شهرستان دنا را به همراه مجموعه راهداری شهرستان جهت کمک رسانی به آنها فرستادیم که خدا را شکر مسیر ارتباطی آنها توسط راهداری شهرستان دنا بازگشایی شد و هم از لحاظ کمک‌های امدادی از طرف هلال احمر همکاری لازم انجام گرفت و همه برادران ، خواهران و فرزندان آنها را توسط تیم های هلال احمر در مرکز شهرستان دنا اسکان موقت دادیم.
شعبانی گفت: خواهشی که حقیر به عنوان خدمتکار مردم از همه عزیزان دارم این است که نکات ایمنی را قبل از وقوع حوادث رعایت کرده و در مواقع اضطرار همه با هم به صورت جهادی به کمک هم نوعان خودمان بشتابیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1