کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

رفع آبگرفتگی در نقاط حادثه خیز گچساران + تصاویر

7 مرداد 1401 ساعت 23:30

تلاش اکیپ های اجرایی شهرداری دوگنبدان در بارندگی اخیر و رفع آبگرفتگی و نقاط حادثه خیز از ساعات آغازین بارشها ادامه دارد.


تلاش اکیپ های اجرایی شهرداری دوگنبدان در بارندگی اخیر و رفع آبگرفتگی و نقاط حادثه خیز از ساعات آغازین بارشها ادامه دارد.
شهردار دوگنبدان از تلاش اکیپ های اجرایی شهرداری از نخستین ساعات بارش باران روز گذشته و امروز جمعه جهت جلوگیری و مهار آبگرفتگی های سطح شهر خبر داد.
قشقایی افزود : از روز گذشته با تلاش اکیپ های اجرایی شهرداری و همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و باحضور پرسنل حوزه های خدماتی و اجرایی به صورت مستمر، و استقرار ماشین الات مورد نیاز در مناطق مختلف شهر صورت گرفته و برای جلوگیری از گسترش سیلاب در برخی مناطق تمام توان شهرداری و ستاد بحران شهرستان به کار گرفته شده است.
همچنین قشقایی از آزاد سازی کانال شهید محلاتی خبر داد و گفت: کانال شهید محلاتی که بدلیل سقوط پل عابر پیاده بالا دست مسدود شده بود، با همت همه اکیپ های شهرداری، شرکت بهره برداری نفت و گاز ،مسئولین و نیروهای مردمی آزاد شد.
قشقایی ضمن تشکر از پشتبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران و شهروندان جهت همکاری و تعامل با مدیریت شهری تصریح کرد: همه مسئولین برای رفع مشکل پای کار بودند.
وی از شهروندان خواست تا به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از ترددهای غیر ضروری تا بهتر شدن وضعیت جوی خود داری نمایند.


کد مطلب: 450874

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450874/2/رفع-آبگرفتگی-نقاط-حادثه-خیز-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1