کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛

مدیران برنامه‌های پژوهشی برنامه‌محور را در دستور کار قرار دهند

6 مرداد 1401 ساعت 14:46

کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضای این کارگروه در استانداری برگزار شد.


کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری استان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار و اعضای این کارگروه در استانداری برگزار شد.
به گزارش کبنا، سید جواد هاشمی‌مهر امروز پنج شنبه (6 مردادماه 1401) در نشست کارگروه اموزش و پژوهش و فناوری در ابتدای این نشست با توجه به عدم حضور برخی مدیران گفت: حریم‌ها دارد شکسته می‌شود و از این به بعد هیچ معاونی را در جلسه راه نمی‌دهم.
معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: مدیران باید برنامه‌های پژوهشی برنامه‌محور را در دستور کار خود قرار دهند.
وی با بیان اینکه ظرفیت‌های علمی خوبی در استان داریم افزود: جهت کمک به توسعه استان، باید با برنامه‌ریزی درست از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.
هاشمی مهر  با اشاره به  پژوهش و اموزش و فناوری  گفت: این کارگروه  در راستای ارتقا مهارتهای پژوهشی و هدفمند کردن تحقیقات اموزشی  و پژوهشی  و همچنین ترغیب  انان  به فعالیت  و نوآوری علمی است.
وی با بیان اهمیت پژوهش پر آموزش افزود: ارتقاء توانایی دانشجویان در زمینه  فعالیتهای پژوهشی در سطح کیفی اموزش و انجام پژوهشهای لازم در حوزه اموزش با محوریت برطرف کردن مشکلات گام موثری در ارتقاء
و رسالت اصلی اموزش عالی است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار پژوهش و فناوری را تلاش در جهت گسترش مرزهای علمی کشور دانست و گفت:  پژوهش باید به گونه ای باشد که در فرایند انجام کار صورت گیرد و کاربردی کامل و مطابق با وضعیت و مقررات باشد.
هاشمی مهر ادامه داد: مشکلات پژوهش و فناوری استان باید شناسایی و راهکارهای برای این مشکلات اتخاذ شود و پژوهش و فناوری باید با برنامه ریزی مشخص و نظارت دقیق به انجام برسد و با دقت نظر پیگیری و اجرایی شود.


کد مطلب: 450823

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450823/2/مدیران-برنامه-های-پژوهشی-برنامه-محور-دستور-کار-قرار-دهند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1