تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۵۰۸۰۰
از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت؛

نویسندگان شهرستان باشت تجلیل شدند

۰
کبنا ؛از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت نویسندگان این شهرستان تجلیل شدند.
به گزارش کبنا از باشت، امروز چهارشنبه (5 مردادماه 1401) آئین تجلیل از نویسندگان باشتی از سوی این اداره و با حضور فرماندار این شهرستان برگزار شد.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت در این آئین با اشاره به وجود نویسندگان مطرح در این شهرستان اظهار داشت: حمایت از نویسندگان باشتی از اولویت‌های این اداره در دوره فعالیت جدید خود است.
پرویز مددی عنوان کرد: به پاس تقدیر از زحمات و تلاش‌های  نویسندگان تجلیل از آن‌ها در دستور کار این اداره قرار گرفت و به زودی نیز از تعدادی دیگر از نویسندگان این شهر با حضور سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و نویسنده کتاب ارزشمند " پایی که جا ماند " تجلیل می‌شود.
وی از پیگیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت برای تشکیل انجمن نویسندگان در این شهر خبر داد و افزود: به زودی انجمن نویسندگان در این اداره تشکیل و فعالیت خود را آغاز می‌کند.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت با اشاره به فعالیت صندوق اعتباری هنر، خاطرنشان کرد: این صندوق از هنرمندان در حوزه بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی و حمایت مادی به هنرمندان فعالیت دارد و نویسندگان در این شهرستان از خدمات این صندوق بهره‌مند می‌شوند.
مددی به مجتمع فرهنگی و هنری باشت اشاره کرد و گفت: این شهر مجتمع فرهنگی و هنری ندارد و اکنون زمین این مجتمع مشخص شده و از فرماندار درخواست داریم که جهت کلنگ‌زنی و آغاز این پروژه همکاری کنند.
تسهیلات قرض الحسنه به نویسندگان باشت اعطا می‌شود
فرماندار باشت نیز در این آئین اظهار داشت: ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در شهرستان امری بسیار مهم است.
نادر گرامی بر حمایت از نویسندگان باشتی تاکید کرد و افزود: به زودی تسهیلات قرض الحسنه از سوی معاونت اجتماعی فرمانداری باشت به نویسندگان اعطا می‌شود.
وی با اشاره به پروژه مجتمع فرهنگی و هنری در باشت، عنوان کرد: این پروژه از پروژه‌های مهم در باشت بوده و ساخت آن ضروری است.
فرماندار باشت افزود: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری در این شهرستان به زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1