کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد مطرح شد

فرماندار بویراحمد: افزایش ۳۷ درصدی اعتبارات شهرستان بویراحمد / روشنفکر: نداشتن مهارت مدیریتی برخی مدیران در محاسبات مالی

30 تير 1401 ساعت 21:36

فرماندار بویراحمد گفت: پس از بازبینی شاخص‌ها و ظرفیت‌ها، بودجه امسالِ شهرستان بویراحمد افزایش یافت.


فرماندار بویراحمد گفت: پس از بازبینی شاخص‌ها و ظرفیت‌ها، بودجه امسالِ شهرستان بویراحمد افزایش یافت.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بویراحمد، شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار بویراحمد در نشست شورای برنامه ریزی این شهرستان، گفت: بودجه سال ۱۴۰۱ بویراحمد در مقایسه با بودجه پارسال ۳۷ درصد افزایش داشته است.
مهدوی مطلق افزود: میانگین افزایش بودجه در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۸ درصد و این رقم در شهرستان بویراحمد ۹ درصد نسبت به میانگین استانی بیشتر است.
مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد افزود: بخش زیادی از اعتبارات استانی صرف حقوق کارکنان ادارات می‌شود.
وی با انتقاد از اعضای شورای یکی از شهر‌های بویراحمد گفت: یکی از شهرداری‌ها ما را با چالش مواجه کرده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: به سبب افزایش جمعیت و محرومیت در بویراحمد اختصاص اعتبارات نیز به این شهرستان افزایش یافته است.
شهابی نسب با بیان اینکه ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار از محل منابع استانی، نفت و متوازن به شهرستان بویراحمد اختصاص یافته است افزود: قرار است این اعتبار بین ۲۸۵ طرح توزیع شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به اینکه ظرفیت‌های تبصره ۱۶ و ۱۸ ظرفیت‌های خوبی هم در زمینه اشتغال و هم مسکن ایجاد کرده است، گفت: مدیران عزم خود را جزم کرده و نگذارند ریالی از این اعتبارات برگشت داده شود.
روشنفکر با انتقاد از عملکرد برخی مدیران در سال‌های گذشته، افزود: یکی از مشکلات ما در طرح‌هایی که زمان اجرای آن‌ها ۱۶ سال طول کشیده، نداشتن مهارت مدیریتی برخی مدیران در محاسبات مالی است.
وی اضافه کرد: نبود نظارت‌ها و ندانم کاری‌ها موجب انحراف در استفاده بهینه اعتبارات می‌شود که این پذیرفتنی نیست.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی همچنین به موضوع سررود‌های جنوبی وشمالی در بویراحمد گریزی زد و گفت: مگر این دو منطقه چه ویژگی‌هایی داشتند که نمی‌شود محروم باشد در صورتی که از بیشتر امکانات اولیه بی بهره هستند.
شهابی نسب رئیس برنامه و بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: برای آغاز به کار اجرای طرح سد تنگ سرخ ۳۷۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که با راه اندازی این سد مشکلات آب شرب استان برای همیشه رفع می‌شود.


کد مطلب: 450598

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/450598/2/فرماندار-بویراحمد-افزایش-۳۷-درصدی-اعتبارات-شهرستان-روشنفکر-نداشتن-مهارت-مدیریتی-برخی-مدیران-در-محاسبات-مالی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1