کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و همراهی جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش سپیدار/ احمدزاده؛ قول‌هایی که به مردم دادیم عملیاتی می‌شود

9 تير 1401 ساعت 22:56

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به جاده سپیدار_ سرفاریاب خبر داد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به جاده سپیدار - سرفاریاب خبر داد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در بازدید از منطقه سپیدار بویراحمد در جمع مردم با اشاره به مقاومت مردم این منطقه علیه حکومت طاغوت گفت: قیام مردم سپیدار علیه ظلم و برای به پا داشتن حکومت الهی بود و خدا را شاکریم و قدردان نعمت جمهوری اسلامی که بر محوریت اسلام و توحید و آرای مردم است هستیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود افزود: ابتدا به خودم سپس از معاونین و مدیران می‌خواهم قدردان مردم و حکومت دینی باشند چرا که در حکومت دینی کارهای ما ارزش الهی پیدا می‌کند و هیچ چیزی در نزد خداوند مانند خدمت صادقانه و بی ریا به مردم نیست.
وی خطاب به مدیران و معاونین حاضر در این برنامه گفت: از همکارانم می‌خواهم هرچه در توان دارند برای استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق محروم بگذارند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سپیدار منطقه قیام‌گر علیه حکومت طاغوت، شهیدپرور و دارای مردمانی نجیب است و باید هر چه در توان داریم برای خدمت به این مردم بگذاریم.
احمدزاده در خصوص جاده سپیدار به سرفاریاب و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: از محل سفر رئیس جمهور ۷۰ میلیارد تومان برای جاده پول گذاشتیم و اگر نیاز باشد این مبلغ را افزایش می‌دهیم.
 وی تنگ تامرادی را یکی از مناظر زیبای گردشگری در کشور دانست و عنوان کرد: مردم از تمام مناطق کشور به این منطقه گردشگری سفر می‌کنند که دستگاه‌های مربوطه رفاهیات این منطقه را تامین کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اختصاص اعتبار برای تعریض جاده تنگ تامرادی شد و  گفت:  ۸ کیلومتر جاده منطقه گردشگری تنگ تامرادی نیاز به تعریض دارد که برای سهولت در دسترسی مردم استان‌های جنوبی، فارس و مناطق گرمسیری اعتبار اختصاص داده  ایمن‌ سازی و از بن‌بست خارج شود.
احمدزاده به وضعیت آب آشامیدنی منطقه سپیدار اشاره کرد و یادآور شد: اگر با حفر چاه یا برداشت آب از رودخانه مشکل آب شرب منطقه حل می‌شود این کار توسط آب و فاضلاب انجام گیرد، ضمن اینکه ظرف یک تا دو ماه آینده طرح جامع آب‌رسانی به این منطقه ارائه شود.
 احمدزاده عنوان کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پول برای رفع تنش آبی و محرومیت زدایی در اختیار استان است که بخش قابل توجهی به سپیدار اختصاص داده می‌شود.
وی با بیان اینکه سپیدار در تقسیمات کشوری دیده شود گفت: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای سپیدار در دستور کار شرکت گاز استان باشد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچین خواستار رفع مشکل اینترنت در منطقه سپیدار و همچنین آبشار تنگ تامرادی شد و گفت: مشکل اینترنت نه فقط در یک منطقه بلکه در تمام سپیدار باید رفع شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهسازی ۲۳ روستای این منطقه در دستور کار باشد خاطرنشان کرد: همه تعهدات و قول‌هایی که به مردم این منطقه دادیم اجرایی و عملیاتی می‌شود.


کد مطلب: 449761

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449761/2/سفر-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-بخش-سپیدار-احمدزاده-قول-هایی-مردم-دادیم-عملیاتی-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1