تاریخ انتشار
پنجشنبه ۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶
کد مطلب : ۴۴۹۷۶۱
با حضور نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا و همراهی جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد:

سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به بخش سپیدار / اختصاص ۷۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس‌جمهور به جاده سپیدار - سرفاریاب/ احمدزاده؛ قول‌هایی که به مردم دادیم عملیاتی می‌شود

۶
۲
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص اعتبار ۷۰ میلیارد تومانی به جاده سپیدار - سرفاریاب خبر داد.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همراهی جمعی از مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در بازدید از منطقه سپیدار بویراحمد در جمع مردم با اشاره به مقاومت مردم این منطقه علیه حکومت طاغوت گفت: قیام مردم سپیدار علیه ظلم و برای به پا داشتن حکومت الهی بود و خدا را شاکریم و قدردان نعمت جمهوری اسلامی که بر محوریت اسلام و توحید و آرای مردم است هستیم.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود افزود: ابتدا به خودم سپس از معاونین و مدیران می‌خواهم قدردان مردم و حکومت دینی باشند چرا که در حکومت دینی کارهای ما ارزش الهی پیدا می‌کند و هیچ چیزی در نزد خداوند مانند خدمت صادقانه و بی ریا به مردم نیست.
وی خطاب به مدیران و معاونین حاضر در این برنامه گفت: از همکارانم می‌خواهم هرچه در توان دارند برای استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق محروم بگذارند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سپیدار منطقه قیام‌گر علیه حکومت طاغوت، شهیدپرور و دارای مردمانی نجیب است و باید هر چه در توان داریم برای خدمت به این مردم بگذاریم.
احمدزاده در خصوص جاده سپیدار به سرفاریاب و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: از محل سفر رئیس جمهور ۷۰ میلیارد تومان برای جاده پول گذاشتیم و اگر نیاز باشد این مبلغ را افزایش می‌دهیم.
 وی تنگ تامرادی را یکی از مناظر زیبای گردشگری در کشور دانست و عنوان کرد: مردم از تمام مناطق کشور به این منطقه گردشگری سفر می‌کنند که دستگاه‌های مربوطه رفاهیات این منطقه را تامین کنند.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار اختصاص اعتبار برای تعریض جاده تنگ تامرادی شد و  گفت:  ۸ کیلومتر جاده منطقه گردشگری تنگ تامرادی نیاز به تعریض دارد که برای سهولت در دسترسی مردم استان‌های جنوبی، فارس و مناطق گرمسیری اعتبار اختصاص داده  ایمن‌ سازی و از بن‌بست خارج شود.
احمدزاده به وضعیت آب آشامیدنی منطقه سپیدار اشاره کرد و یادآور شد: اگر با حفر چاه یا برداشت آب از رودخانه مشکل آب شرب منطقه حل می‌شود این کار توسط آب و فاضلاب انجام گیرد، ضمن اینکه ظرف یک تا دو ماه آینده طرح جامع آب‌رسانی به این منطقه ارائه شود.
 احمدزاده عنوان کرد: بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان پول برای رفع تنش آبی و محرومیت زدایی در اختیار استان است که بخش قابل توجهی به سپیدار اختصاص داده می‌شود.
وی با بیان اینکه سپیدار در تقسیمات کشوری دیده شود گفت: عملیات گازرسانی به ۲۴ روستای سپیدار در دستور کار شرکت گاز استان باشد.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچین خواستار رفع مشکل اینترنت در منطقه سپیدار و همچنین آبشار تنگ تامرادی شد و گفت: مشکل اینترنت نه فقط در یک منطقه بلکه در تمام سپیدار باید رفع شود.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بهسازی ۲۳ روستای این منطقه در دستور کار باشد خاطرنشان کرد: همه تعهدات و قول‌هایی که به مردم این منطقه دادیم اجرایی و عملیاتی می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام
تشکر از اطلاع ر سانی خوب سایت کبنا لطفا به گوش اقای استاندار رسانده شود که سفری هم به متطقه محروم ومظلوم دلی اولاد علی مومن داشته باشند باغهای این منطقه از بی ابی دارند خشک می شوند
دشتروم
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر رفته سپیدار چکار ؟؟!!

تمام مدیران منطقه ی دشتروم و سپیدار و جلیل بابکان را نابود کرد
اجازه ی رشد به آنها نمی‌دهد
فقط به فکر منطقه ی خود و فامیل و طایفه ی خود است
علی
Iran, Islamic Republic of
منطقه جلیل بود که قبل از انقلاب قیام کرد نه سپیدار آقای روشنفکر با چه روی آمده منطقه جلیل آقای استاندار هم آمده منطقه سپیدار دیدار چندتا از سیدهای عنایی که فامیلش هستند توی سپیدار با آنها دیداری داشته باشه .
Iran, Islamic Republic of
برادر راستش بگو کجات آتیش میگیره زنگ بزن آتش نشانی بعداز ۴۲ سال از انقلاب میگذره که سپیدار بخشدار نداشت با آمدن روشنفکر دارای بخشدار شد
Iran, Islamic Republic of
بخشدارشدن سپیدار دردوره زارع تمام شده بود مثل فرمانداری مارگون اینها هرچه پروژه تا حالا افتتاح میکنن ازدوران گذشته است
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
برنامه های واقدامات سفرهای قبلی استاندار به کجا رسید ؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1