تاریخ انتشار
شنبه ۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۴۴۹۵۴۰
شنبه 4 تیرماه1401 با حضور مسئولان برگزار شد

تودیع و معارفه دسته جمعی در آموزش و پرورش شهرستان بهمئی

۱
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی، کارشناس تعاون و رفاه با حضور مدیریت آموزش و پرورش معاونین و کارشناسان آموزش‌و‌پرورش روز شنبه 4 تیرماه1401 راس ساعت 12 در دفتر مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی برگزار شد.
به گزارش کبنا، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بهمئی اظهار کرد: دعا و خواستن از درگاه خداوند بهره و سلطه و برکت است و حال آنکه بر طبق روایات، «خَابَ‏ الْوَافِدُونَ‏ عَلَى‏ غَیْرِکَ» و «وَ خَسِرَ الْمُتَعَرِّضُونَ إِلاَّ لَکَ‏» یعنی کسى که به غیر خداوند وارد شود، ناامید و محروم است و آنکه به غیر خدا رو کند، زیانکار است و زندگی را باخته است.
مسعود فرح بخش: با ذکر اینکه وجود معلم همیشه و در هر برهه و مکانی منشأ خیر و مبارک است، افزود: همچنان که در آیه ۳۱ سوره مبارکه مریم از زبان نبی خدا، حضرت عیسی می‌خوانیم که وَجَعَلَنِی مُبَارَکًا أَیْنَ مَا کُنْتُ یعنی خداوند وجود مرا در هر جا با برکت ساخته است، معلم نیز در هر جا باشد وجودش منشأ برکت خواهد بود.
فرح بخش با تصریح اینکه معلم همت و جهاد و محبت و دوستی را می‌کارد و انسان را به رشد و کمال نائل می‌کند، گفت: معلم و مربی باید به دنبال احیا و ایفای نقش تربیتی خود باشد چرا که هر یک از احاد جامعه در هر قشر و جایگاهی یک نقش تربیتی دارد که نباید آن‌را از دست بدهد و اگر هر فردی به‌ویژه عوامل مدرسه و خانواده‌ها بتوانند نقش تربیتی خود را ایفا کنند، قطعاً جمع انسان‌های فرهیخته پرشمارتر خواهد شد.
فرح بخش تصریح کرد: بهره‌مندی از توان و تجربه‌های نوین در مجموعه آموزش و پرورش برای ارتقای کمی و کیفی سطح آموزش نقش‌آفرین است.
وی یادآور شد: رسیدگی بیشتر به دانش‌آموزان و رعایت عدالت در مناطق مختلف آموزش و پرورش شهرستان بهمئی مورد توجه مدیریت آموزش و پرورش می باشد.
لازم به ذکر است در این تکریم و معارفه از زحمات حداد احمدی که طی چندین سال در سمت کارشناس تعاون، معاون پشتیبانی و برنامه‌ریزی به عهده داشتند تکریم و جناب آقای علی ویسی‌نژاد را به سمت سرپرست معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی معارفه نمودند،
 همچنین از زحمات چندین ساله جناب آقای سلیمان داشاب معاونت پرورشی و تربیت بدنی تقدیر و تشکر نمودند و جناب آقای شمس‌اله خردمند به سمت سرپرست معاونت پرورشی وتربیت بدنی معارفه نمودند. 
در پایان جناب اقای بویراحمد خوبی‌نژادیان به عنوان سرپرست کارشناس تعاون و رفاه معارفه گردید. در پایان اقای فرح بخش از زحمات همکاران محترم که تکریم نموده‌اند تقدیر و تشکر نمودند. برای همکاران محترم که معارفه گردید آرزوی توفیق روز افزون از خداوند منان خواستارم.

----------------------------
خبر: سامان خوبی‌زاده
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خیلی خوب خبری بود قطعا دلار ارزان میشه و رتبه بندی اجرا میشه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1