کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به لنده

سه دیدار متفاوت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرماندار لنده با خانواده شهدا و پیشکسوتان تعزیه+تصاویر

1 تير 1401 ساعت 16:36

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به لنده به همراه فرماندار لنده،فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستانی به دیدار خانواده شهدا و پیشکسوتان تعزیه رفتند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد در سفر به لنده به همراه فرماندار لنده،فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستانی به دیدار خانواده شهدا و پیشکسوتان تعزیه رفتند.

به گزارش کبنانیوز؛ دکتر امین درخشان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سفر به شهرستان لنده پس از جلسه ای سه ساعته با اهالی فرهنگ،هنر و رسانه در فرمانداری چند دیدار هم در برنامه کاری داشتند.
امین درخشان پس از جلسه فرمانداری به همراه فرماندار لنده و فرمانده سپاه و دیگر مسئولان شهرستانی ابتدا به دیدار خانواده روحانی شهید سید رمضان سیروس رفت و چند دقیقه با مادر شهید در مورد خصوصیات شهید گفتگو کردند.

دومین دیدار اما کمی متفاوت تر بود و مدیرکل و همراهان به دیدار پیشکسوت تعزیه لنده سید ناصر قدسی رفتند که تعزیه خوانی و مداحی این پیشکسوت تعزیه مورد استقبال و توجه خاص حاضرین واقع شد.

سومین دیدار هم رفتن به عیادت یکی دیگر از پیرغلامان و پیشکسوتان تعزیه لنده گشتاسب تقی زاده بود که در بستر بیماری بود و این پیشکسوت از حضور مسئولان بسیار خوشحال و از آنها تشکر کرد.

لازم به توضیح است که گشتاسب تقی زاده اولین معلم بومی شهر لنده بود.

گفتنی است از خانواده شهید سیروس و پیرغلامان و پیشکسوتان تعزیه سید ناصر قدسی و گشتاسب تقی زاده تجلیل شد.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 449420

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449420/2/سه-دیدار-متفاوت-مدیرکل-فرهنگ-ارشاد-اسلامی-فرماندار-لنده-خانواده-شهدا-پیشکسوتان-تعزیه-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1