تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۵۰
کد مطلب : ۴۴۹۳۵۲
مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید آموزش و پرورش مارگون برگزار شد

وقتی «پوز پر» روشنفکر اول خدمه را می‌زند!

۳
کبنا ؛
 مراسم تودیع و معارفه مدیران قدیم و جدید آموزش و پرورش مارگون در حالی برگزار شد که علاوه بر سخنان معمول در چنین مراسماتی، اما مواردی مطرح شد که بیش از هر چیز به مسائل سیاسی با این تغییر و تحول ارتباط داشت.
به گزارش کبنا، در ابتدای این مراسم که به دلیل عدم حضور به موقع فرماندار و امام جمعه مارگون با تأخیر برگزار شد، فرماندار مارگون گفت: تاخیری در مراسم معارفه آقای حکیم فر بوجود آمد که باید بگویم از کم تجربگی مجموعه ما است.
قائمی اصل افزود: جریان ما کم تجربه و نوپا است و کم کم به بلوغ سیاسی می‌رسد و چنین مشکلاتی را در آینده نخواهد داشت.
فرماندار مارگون گفت: در عرصه آموزش و پرورش برای هر مدیری توجه به چند نکته لازمه موفقیت است. یکی توجه به نقش، جایگاه و رسالت سازمانی آموزش و پرورش چرا که مهمترین دستگاهی است که متولی امر آموزش و تربیت در جامعه است بنابراین مدیر این دستگاه جایگاه و شان خاصی دارد و باید بتواند شان آن را حفظ کند.
باقر قائمی اصل افزود: معمولاً از مدیر در حوزه سخت افزاری انتظار رفع مشکلات وجود دارد، اما در آموزش و پرورش علاوه بر این موضوع، کار نرم افزاری مدیر از اهمیت بالایی برخوردار است. دانش آموزان بخش زیادی از زندگی خود را در این محیط می‌گذرانند و آینده خود و جامعه در این مکان شکل می‌گیرد لذا نیازمند دقت زیادی در کار آموزش و پرورش هستیم.
وی گفت: موضوع مهم دیگر، مدیریت بر فرهنگی‌ترین قشر جامعه است که هم جمعیت زیادی را شامل می‌شود و هم اینکه تمام مناسبات و محافل اجتماعی در دست این قشر است. ضمن اینکه همیشه شای تنها مدیری که همه عملکرد وی مورد قضاوت مردم قرار می‌گیرد مدیر و فرهنگیان شاغل در آموزش و پرورش است به گونه‌ای که از لباس پوشیدن تا شخصیت و اخلاق و حتی نشست و برخاستش مورد توجه قرار می‌گیرد.
مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان مارگون هم در بخشی از سخنان خود، روشنفکر را از خانواده شهدا و چهره برجسته ملی عنوان کرد و گفت: وی اقدامات بسیار خوبی در مجلس و به عنوان عضو کمیسیون آموزش انجام داده است در استان هم با وجود مشکلات و محدودیت‌هایی که برای وی ایجاد کرده‌اند اما کارنامه موفقی داشته است.
دارا رامشگر با اشاره به برنامه تغییر خود، افزود: من تازه گرم شده بودم و داشتم کارها را پیش می‌بردم که دست به تغییر من زدند. باید گفت متاسفانه این یک آسیب است در آموزش و پرورش که اجازه نمی‌دهند یک مدیر برنامه‌های خود را انجام دهد. در آموزش و پرورش باید اجازه سیاسی کاری ندهند.
رامشگر ادامه داد: با وجود تغییر من اما به صراحت می‌گویم که آقای روشنفکر خط قرمز من است و اجازه نمی‌دهم کسی از این وضعیت بر علیه وی سوء استفاده کند.
وی گفت: آقای حکیم فر مخالف من نبود و نیست و ظرفیت‌های زیادی داشت و من هم تازه گرم شده بودم و کارها روی غلطک افتاده بود که یک مرتبه آب را از بالا بر روی ما قطع کردند! و بعد دیگران را متهم کردند و گفتند فلانی نقش داشت، امام جمعه مخالف حضور شما بود و بهانه‌های دیگر که اکنون از شما امام جمعه محترم می‌پرسم " من و شما چه تقابلی داشتیم؟ " در حالی که شما وظیفه دارید انتقاد کنید و من هم وظیفه دارم انتقادات وارد را اصلاح کنم و در واقع رمز موفقیت یک مسئول انتقاد پذیری وی است. این از افتخارات من است که هر جا تذکری داده شد، پیگیری کردم و رفع کردم.
رامشگر گفت: انتقاد کردن دیگران که مخالفت نیست، من مخالف نظام نیستم، جانباز هستم و بیشتر اعضای خانواده‌ام در این نظام خدمت می‌کنند. من خون و استخوانم تنیده در این نظام است. مقام معظم رهبری و ولی امر مسلمین جهان در هر لحظه‌ای که برای نظام مشکلی ایجاد می‌شود، سریعاً ورود می‌کند و نقش‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند و هر وقت هم لازم باشد ما به فرمان وی ورود می‌کنیم.
وی ادامه داد: انقلابی و غیر انقلابی نکنید. مرزبندی نکنید مردم شریف هستند. مردم حق دارند و پاک هستند و بگذارید کار کنند. اگر نمی‌توانید کار کنید خداحافظی کنید و کنار بروید. مردم گفتار درمانی نمی‌خواهند به ستوه آمده‌اند. معنی ندارد دروغ به مردم تحویل دهیم.
رامشگر گفت: جا دارد از آقای روشنفکر تشکر کنم. در بدترین شرایط، من از آقای روشنفکر حمایت کردم. به صراحت می گویم وقتی روشنفکر شروع کرد فقط دو نفر در اداره کل آموزش و پرورش از وی حمایت کردند «من و آقای دلشاد!» ما می‌دانستیم که روشنفکر اصولگراست و از وی حمایت کردیم اما نمی‌دانستیم که امروز وی نمی‌تواند از اصلاح طلبان حمایت کند! در آن شرایط در اداره کل آموزش و پرورش، حمایت از روشنفکر دل شیر می‌خواست و ما با تمام قدرت از وی حمایت کردیم و حتی چندین بار مرا احضار کردند و گفتند دست بردار! اما تحت هیچ شرایطی کوتاه نیامدم.
وی ادامه داد: روشنفکر نماینده همه مردم سه شهرستان، بویراحمد، دنا و مارگون است و باید برای تمام این سه شهرستان کار کند. مردم حق دارند و بدهکار شخص خاصی نیستند و باید برای آن‌ها کاری انجام دهد.
رامشگر ادامه داد: بازهم تکرار می‌کنم که روشنفکر خط قرمز من است و اگر یک رأی در بویراحمد سفلی داشته باشد رأی من خواهد بود. بی تدبیری نکنید.
وی البته انتقادی صریح هم به تشکیلات روشنفکر کرد و گفت: جریان آقای روشنفکر مانند "پوزپری" (تفنگ قدیمی) معیوب است که ابتدا به خدمه اطراف خود آسیب می زند (اشاره به عزل خود که از جریان ندای، وحدت، حامی روشنفکر است) تا بعد بخواهد به دشمن و طرف مقابل شلیک کند! که این یک آسیب جدی است در تشکیلات روشنفکر البته من نسبت به وی ارادت خالصانه دارم و هر جایی است، سلام من را به وی برسانید.
 به جای دخالت در عزل و نصب‌ها دنبال طرح رتبه بندی باشید!
امام جمعه مارگون
هم در این مراسم ضمن عذرخواهی از تأخیر خود در ورود به آئین گفت که به دلیل حضور در دهدشت با تأخیر به مراسم رسیده است.
حجت الاسلام خواجه پور در ادامه افزود: هر کسی مسئولیت گرفت، اطرافش افرادی وجود دارند که چالش ایجاد کنند و عده‌ای هستند که اطراف مسئولینی که برای خدمت آمده‌اند مانند پشه مزاحمت ایجاد می‌کنند! این افراد مریض همیشه وجود دارند اما بودن این پشه‌ها و افرادی که قلبشان مریض است بسیار خوب است چون ما را قدرتمندتر می‌کند.
وی خطاب به مدیر جدید آموزش و پرورش مارگون گفت: شما فرزند همین منطقه هستید و دو نکته را بیان می‌کنم اولاً چون فرزند منطقه هستید افرادی دنبال شما حرف می‌زنند و دوم انتظارات بیجایی از شما دارند. یک نکنه مهم دیگری هم وجود دارد و آن فشارهای سیاسی است که بر شما وارد می‌کنند.
خواجه پور ادامه داد: اهل غلو کردن نیستم اما به صراحت می گویم آقای رامشگر انسانی دل پاک، صاف و قدمش هم برای مارگون خیر بوده است و طی این یک سال خیلی از مشکلات آموزش و پرورش را حل و فصل کرد علی رغم اینکه بنده انتقاداتی از وی داشتم اما انصافاً کمر همت را گمارد و برنامه‌های بسیار خوبی را انجام داد.
وی خطاب به رامشگر گفت: شاید عده‌ای بخواهند از کاه، کوه بسازند. متاسفانه بعضی عزل ایشان را به من ربط دادند در حالی که بنده نه ترسی داشتم، نه ترسی دارم و نه ترسی خواهم داشت و اگر در عزل کسی نقشی داشتم، والله پشت همین تریبون اعلام می‌کنم. امام جمعه مطالبه گر است. هم همکار مسئولین است، هم پل ارتباطی بین مسئولین و مردم است، باید صدای رسای مردم باشم و خواهم بود و اگر خدای ناکرده مسئولی در مسئولیت خود منحرف شد اول به وی تذکر می‌دهم اما اگر ادامه داد باید مواضع خود را صریح بیان کنم.
حجت الاسلام خواجه پور افزود: بیان مواضع و انتقادات من به عنوان امام جمعه طبیعی است اما اینکه عده‌ای عزل آقای رامشگر را به بنده منتسب کنند، این رفتار بسیار خطرناک است و به این عزیزان سیاسی می گویم، تکرار نکنید وگرنه موضع من بسیار سخت خواهد بود.
وی ادامه داد: می‌بینیم در برخی جاهها اقداماتی می‌شود و بعد عده‌ای آن را منتسب می‌کنند به امام جمعه، اما ما به عنوان امام جمعه در موضوع عزل و نصب‌ها، بر اساس فرموده امامین انقلاب عمل کردیم و خواهیم کرد و نمایندگان مجلس هم باید در تبعیت از فرموده امامین انقلاب در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند.
خواجه پور افزود: رهبر انقلاب چندین بار فرمودند و در همین ایام کرونا هم به صراحت فرمود " نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها دخالت نکنند" و اگر این نمایندگان دخالت کردند یعنی چی؟! یعنی پا گذاشتن روی حرف ولی فقیه!
وی خطاب به نمایندگان گفت: این استان خیلی اوضاع سیاسی مناسبی ندارد. هر کسی به دنبال منافع خودش است. می‌بینیم برخی اصلاً تخصصی ندارند اما رأی جمع کننده بسیار خوبی هستند که نمایندگان همان را برای مسئولیت معرفی می‌کنند! این خیانت است.
حجت الاسلام خواجه پور ادامه داد: اگر ما بخواهیم رأی مردم را به انحراف بکشانیم و به دنبال منافع خود باشیم و مردم هم چوب یک مسئول غیر متخصص را بخورند، قطعاً خدا نمی‌بخشد، چون حق ناس است.
وی گفت: از زمانی که آقای رامشگر مسئولیت اداره آموزش و پرورش مارگون را بر عهده گرفت، مسئول دفتر امام جمعه که یک فرهنگی بود را برداشت اما چون قانونی بود، هیچ اعتراضی نداشتیم اما بی تعارف می گویم، قدم وی برای مارگون خیر بود و انسان مخلص و با اخلاقی بوده و علیرغم فشارهایی که به وی می‌آوردند اما با استقلال کامل کارش را انجام داد و معلمین هم از کار وی راضی بودند.
حجت الاسلام خواجه پور خطاب به نمایندگان مجلس گفت: به جای دخالت در این عزل و نصب‌ها بروید و طرح رتبه بندی معلمانی که شبانه روز در علم آموزی به دانش آموزان تلاش می‌کنند را درست کنید، به نظرم دنبال این مسائل مهم باشید، بهتر است تا دنبال فروعات و حواشی باشید و خدای ناکرده باعث منزجر شدن احساسات مردم شوید.

نه سیاسی کاری بود و نه عزلی در کار!
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هم در بخشی از سخنان خود و در واکنش به برخی موضوعات سیاسی مطرح شده در مطالب سخنرانان گفت: آقای رامشگر بیان کردند که من تازه گرم کار شده بودم که به ایشان می گویم ما هم قرار است از تجربیات شما در اداره کل استفاده کنیم و قرار نیست کنار گذاشته شوید.
محمد جمالی افزود: در این مدت یک سال، آقای رامشگر، انصافاً انسانی با نجابت، با اصالت و با اخلاقی بودند و وقتی که پیشنهاد تغییر را مطرح کردیم، با روی باز پذیرفت و خوشحال شد و گفت من یک معلم هستم. امروز اینجا بودم، فردا جای دیگر و شاید روزی دیگر هم در مدرسه، که این برای من طبیعی است.
وی گفت: تاکید می‌کنم که هیچ فشار سیاسی نه از طرف امام جمعه و نه نماینده مردم برای جابه جایی آقای رامشگر وجود نداشته، بحث عزل هم اصلاً مطرح نیست و این جابه جایی‌ها هم منشأ خیر و برکت خواهد بود و از تجربیات وی در جاهای دیگر استفاده خواهیم کرد.
جمالی ادامه داد: آقای حکیم فر هم از نیروهای جوان همین منطقه است و نیرویی خوش فکری هستند که از هم اکنون به مردم، فرهنگیان و شورای اداری معرفی می‌شود. از فرماندار، امام جمعه و دیگر دستگاه‌ها و مردم می‌خواهیم که نهایت همکاری را با وی داشته باشند.
وی گفت: آموزش و پرورش متعلق به فرد، گروه، جناح، طایفه و قبیله خاصی نیست. آموزش و پرورش متعلق به همه است و باید نگاه همه ما فراتر از مسائل حاشیه‌ای باشد.
اصلاحاتی‌ها اجازه صدور ابلاغ من را ندادند!
سخنران پایانی این مراسم، عنایت الله حکیم فر مدیر جدید آموزش و پرورش مارگون بود که در ابتدای سخنان خود از استاندار و معاونین وی به ویژه معاون سیاسی تشکر کرد. همچنین مدیر کل آموزش و پرورش را فردی انقلابی عنوان کرد و در تشکر از مسئولین گفت: از مدیرکل و معاونین وی به خصوص آقای جمالی که در این آئین حضور دارند، از امام جمعه، فرماندار و شورای اداری، شورای شهر و مجموعه ادارات، دادگستری، ریش سفیدان، فرهنگیان و همه کسانی که در این مراسم حاضر شدند تشکر می‌کنم.
حکیم فر با اشاره به سخنان رامشگر در خصوص دوستی خود و وی گفت: بله ما دوست هستیم و قبل از اینکه آقای رامشگر به مارگون بیایند، من تجربه لغو ابلاغ مدیریت آموزش و پرورش مارگون از طرف اصلاحات را داشته‌ام. یعنی قرار بود ابلاغ بنده صادر شود اما به همان دلیل سیاسی اصلاحات اجازه ندادند و ترجیح دادند از تجربه شما که در زمینه سخت افزاری اقدامات خوبی هم انجام دادید، استفاده کنند و کردند و نهایتاً اینکه من هم شما را دوست دارم.
وی ادامه داد: از همین جا از دکتر روشنفکر که در واقع عضو ناظر شورای آموزش و پرورش و عضو صندوق ذخیره فرهنگیان هستند و کارایی موثری در آموزش و پرورش داشته‌اند، اولاً تقدیر و تشکر می‌کنم و ثانیاً از وی می‌خواهم مشکلات آموزش و پرورش مارگون را دریابند. هر چند گفته می‌شود که اقدامات خوبی صورت گرفته اما حق مارگون بسیار بیشتر از این‌ها است.
وی همچنین از ستاری فر معاون وزیر آموزش و پروش خواست که برای رفع بسیاری از مشکلات موجود در آموزش و پرورش مارگون کمک‌های ویژه‌ای داشته باشد.
حکیم فر در پایان گفت: مارگون از قدیم در زمینه‌های ورزشی و فرهنگی در استان دارای رتبه بود و همین هم باعث شده بود که آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد در این منطقه کمتر باشد. اکنون هم از شورای اداری به ویژه فرماندار و همچنین امام جمعه تقاضای همکاری برای شکوفا کردن استعدادها و پتانسیل‌های منطقه را دارم.
 مدیر جدید آموزش و پرورش جدید شهرستان مارگون گفت: بر اساس سند بنیادین آموزش باید همه جانبه باشد به این معنی که نه فقط پیشرفت تحصیلی مد نظر باشد بلکه باید در همه حوزه‌ها آموزش صورت گیرد و این اتفاق رخ نمی‌دهد مگر با همراهی همه از معلمین تا دانش آموزان و خانواده آن‌ها و مسئولین که انتظار داریم در این خصوص همه همکاری داشته باشند.
عنایت الله حکیم فر افزود: کار آموزش و پرورش حویل معلمان با کیفیت و مدرسه مؤثر در جامعه است که همه این‌ها بر می‌گردد به قانون رتبه بندی که روی توانمند سازی کار کند. ضمن اینکه ما نیازمند معلم توانمند برای توسعه نرم افزاری در آموزش و پرورش هستیم.
در پایان این مراسم از زحمات دارا رامشگر تقدیر و عنایت الله حکیم فر به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان مارگون معرفی شد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

معلم مارگونی
Iran, Islamic Republic of
درود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر عمدا و از روی قصد نبروهای قدر و به درد بخور خود را میزند چون‌آنها را تهدید می بیند نه فرصت
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر خداحافظ
سقاوه
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس بجز روشنفکر دنبال زدن‌نیروهایش نیست. این‌تفکر ایشان ره به جایی نخوااهد برد. روشنفکر با چشم‌بدبینی دوستان‌خود را می بیند و به همه چیز مشکوک‌است
Iran, Islamic Republic of
زیر آب همه را تو اداره کل //میزند پیش مدیرکل و زیر مدیرکل را برای برادرش که معاون پشتیبانی نشد جای دیگه می زند رامشگر اشتباه اصلاح طلبان این است که به گرگ های درنده اعتماد می کنند گرگ گرگ است
ولایی
Iran, Islamic Republic of
یعنی.که معلوم نیست چند درصد طرفدار در بین مردم دارد،اجازه دخالت دارد،اما نماینده که با رای اکثریت مردم به مجلس رفته است اجازه اظهار نظر ندارد؟؟؟!!!!اگر نماینده اجازه دخالت ندارد،
مارگون
Iran, Islamic Republic of
آخ وبختت که اینقدر عقبی مکر روشنفکر دیگر کارای است که خط قرمزت روشنفکراست
Iran, Islamic Republic of
استغفر والله .چرا میگی خط قرمز من روشنفکر هست.با خدا باش ،پادشاهی کن
Iran, Islamic Republic of
بقول دکتر روشنفکر جمع کن بساتط را
ایل تامر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه ما طلیعه داران ندای وحدت
در جواب منتقدان همینو بلدیم
"جمع کن بساطت را"😐
برادر فک کنم قرن ۲۰ ۲۱ باشیم؟
همین حفا رو میزنیم که طایفه زیر سوال میرود؟.
خدا به خیر بگذرونه...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
"سلام و درود خداوند متعال بر فرهنگی و مدیر خوشنام، با تجربه، متعهد، شایسته، صدیق، توانمند، پرتلاش، کارآزموده، مرد مرد نیک روزگار و روزهای سخت و خط مقدم جریان مردمی ندای وحدت، یادگار هشت سال دفاع مقدس، ابر مدیر جهادی و انقلابی جناب آقای دکتر دارا رامشگر مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان مارگون، مدیری که با عشق و علاقه، هر چه در توان داشت به کار گرفت تا تعلیم و تربیت متوقف نشود. آموزش و پرورش نیازمند مدیران جهادی و انقلابی هستند چرا که شکوفایی در حوزه تعلیم و تربیت با چنین مدیران جهادی با روحیه انقلابی تحقق می یابد، ابر مدیر جهادی که به حرف مردم در آموزش و پرورش گوش می دهد و با آنها سخن می گوید و ارتباط دو جانبه برقرار می کند. مدیری که به هیچ وجه ممکن مدیریت آن بسته نبود و جایی برای هم اندیشی متفکران و مردم همیشه در مدیریتش وجود دارد. مدیر جهادی که در پرتو ایمان و ارزش های سترگ انقلاب اسلامی مقام را برای رسیدن به اهداف والا می داند و برای ماندن در جایگاه اداری و ارتقا دست به هر کاری نمی زند، او راهبرد دارد و به کمک همکاران خود در فضای درون و برون تعلیم و تربیت را واکاوی می کند و با اتکا به اندیشه آینده پژوهشی و بهره گیری از فرصت های مطالعاتی منطقه ای و جهانی، اهداف بلند مدت و میان مدت را طراحی می کند و مدیری نیست که ادا می کند روزی ۲۰ ساعت کار می کند بلکه هدف گذاری کرده و بعد از اجرای راهبرد، بازخوردها را دریافت می کند تا کاستی ها را بسنجد. مدیری که از پایگاه مردمی و اجتماعی و مقبولیت خاصی برخورداراست و بر خلاف همه برنامه دارد و هم سیستم را می فهمند و تجربه و پختگی لازم را دارد و می تواند بر خلاف دیگران موثر باشد نه متاثر و فعال باشد نه منفعل و مورد قبول همه طیف های سیاسی استان می باشد و الحق و الانصاف خدمتگزاری بی ادعا، مهربان و سخت کوش هستند و ان شاءالله در آینده بیشتر از وی سخن می گوییم."
Romania
شفاف از پدر خانمت تعریف کن،ناشناس چیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تحیت؛ دکتر دارا رامشگر از جمله مدیران کاربلد، دلسوز و بهترین ها در عرصه های مختلف به ویژه تعلیم و تربیت است که محبوب آمد و محبوب تر رفت و به هر روی امیدواریم در ادامه مسشیر زندگی باری، فرصت دیگری باشد تا جامعه عظیم الشان فرهنگیان، اولیاء گرامی و دانش آموزان گرانقدر از شهد تدبیر و عنایت و دلسوزی آن خدمتگزار بی ادعا مجددا بنوشند و تشنه تر شوند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تحیت؛ دکتر دارا رامشگر از جمله مدیران کاربلد، دلسوز و بهترین ها در عرصه های مختلف به ویژه تعلیم و تربیت است که محبوب آمد و محبوب تر رفت و به هر روی امیدواریم در ادامه مسیر زندگی باری، فرصت دیگری باشد تا جامعه عظیم الشان فرهنگیان، اولیاء گرامی و دانش آموزان گرانقدر از شهد تدبیر و عنایت و دلسوزی آن خدمتگزار بی ادعا مجددا بنوشند و تشنه تر شوند.
مارگون
Romania
ناشناس؟!!!! مگه داماد هم ناشناسه شفاف تمجیدکن
Romania
درود بر شما.واضح و مشخص است مجری جلسه تودیع معارفه احمد جاودانه بود که داماد رامشگر است که این متن عریض و طویل را ندشته،بقول دوستمون شفاف از پدرانمان تعریف و تمجید کن.
سعید
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر رامشگر عزیز که یکی از چهرهای خوش فکر ومردمی ومحبوب استان....
سعید...
Iran, Islamic Republic of
دکتررامشگر ازدل سوزان این جریان بوده..متاسفانه افراد دلسوزاین جریان مورد بی مهری قرارمیگرن...درود بردکتررامشگرعزیز....
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
آفرین به این تیتر،، خدایی نماینده ای که تفنگش را به پوزپر تشبیه کردند،، به درد چه میخوره حالا چه خودی را بزنه چه ناخودی😂😂😂
محسن
Iran, Islamic Republic of
ماشالله بر این همه درایت اقای رامشگر
درود بر این مرد عمل
خدا پشت و‌پناهت باشه ... کسی که برای رضای خدا کار می کند در صحنه ی سیاست اجازیه عمل بهش نمیدن
امیدوارم که در سطح کلان هم‌همچین افرادی داشتیم
خدا یارو‌یاورت باشد
Romania
دلیلی نداره در دولت انقلابی و اصولگرا بعضی افراد اصلاح طلب در ادارات از جمله آموزش و پرورش در راس باشند.آن هم افرادی که هدفشان فقط تخریب دستاوردهای دولت انقلابی می باشد.
امیر
Iran, Islamic Republic of
برادر تو‌حتما نمیدونی انقلاب چیه ....خود دکتر رامشگر از افراد انقلاب هستن...جانبازن و کلی زحمت کشبدن در کل دوران خدمتش ...لطفا با درایت صحبت کنید نه از روی تعصب ...خوده اقای رامشگر از حامیان مهم روشنفکر و دولت انقلابی هستن
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام: دکتر دارا رامشگر از بزرگان،سیاسیون ،انقلابیون و کسی ایست که دلسوز مردمه ...امیدوارم که در همه ی مراحل زندگی مثل همیشه موفق و سربلند باشند
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر دیگه تمام شد درود آفرین بر جناب رامشگر
مارگن
Iran, Islamic Republic of
جناب استاد روشنفکر
نمی دانم ازکجا خط می گیرند
کار ایشان شده دور زدن افرادیکه برای ندای وحدت نهایت زحمت را کشیدند..
به فرض مثال: نمونه شاخص،آقای دکتر پورخسرو فرماندار قبلی مارگون را با آن همه سختی راه که در فرمانداری مارگون تقبل کردند پذیرفتند،آمدند و برای ندای وحدت زحمت کشیدند وهمه مردم مارگون دیدند که چه شد؟آنوقت نماینده براحتی ایشان رابرداشتند،صدالبته مخالف جناب آقای قائمی عزیز نیستم..ولی خدایی خود بنده چندبار از پورخسرو درخواست شخصی داشتم بخاطر منافع مردم مارگون قبول نکردند؟.
با این رویکرد بعید می بینم،دور دوم موفقیتی حاصل شود؟
تمام چهره های حامی،طایفه دار،سیاس را برداشت و دورشون زد؟

البته اینو از بی تجربگی سیاسی ادمای من من کنان اطراف ایشان و عجول زودباور و بدبین بودن شخثص نماینده می بینم
یک نکته هم خدمت ائمه محترم جمعه: اگرکه دلسوز مردمند،پیگیر مشکلات و برای خداهستند، بعنوان یک برادر کوچکتر عرض کنم محضر مبارکشان،بیشتر به حیطه کاری محول شده خودشان بپردازند تاخدائی ناکرده به تحریک نماینده و..چون حق الناس خیلی سخته..
"مهرتان جاویدان"
دست حق نگهدارتان"
مارگون
Iran, Islamic Republic of

ایسو که دکتر روشنفکر اسم رسم داراش که ناشکری هم ایکنه/ فقط حاج مهدی درود بر دکتر حکیم
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
خوددکتررامشگر ودوستان دیگرش بودن که باعث به وجودامدن ندای وحدت شدن....زمانی که دکتر اداره کل بودن دفترکارشون شده بود ستاد اقای روشنفکر....
Iran, Islamic Republic of
اونوقت خودش میگه سیاسی کاری نکنیم در آموزش و پرورش
بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
همیشه ادم های پاک را کنار میزنند اقای رامشگر چون ادم پاکی بود خواسته های شخصی براشون انجام نداد برداشتنش
ر
Iran, Islamic Republic of
کجایی دقیقا کجایی برادر
ر
Iran, Islamic Republic of
کجایی دقیقا کجایی برادر
طرفدار حق
Iran, Islamic Republic of
اقای.. شنیدی میگن چوب خدا صدا نداره؟؟؟بله برادر این جهان کوه است و فعل ما ندا ....
شما و امثال شما که پرو بال گرفته دوران زارع بودین به جریان دیگری رفتین، نمک خوردین و نمکدون شکستین اما خیلیییی زودتر از انچه فکرشو میکردی جواب کاراتونو گرفتین. اینجاااست که باید گفت دم روشنفکر گرررررم عجب کاری کرد....
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1