تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۴۹۳۳۶
مدیرکل آموزش وپرورش استان:

تأمین کلاس درس دانش آموزان مهمترین اولویت آموزش پرورش کهگیلویه و بویراحمد است

۰
کبنا ؛مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: اولویت اول آموزش وپرورش در پروژه مهر تأمین کلاس درس دانش آموزان است.
به گزارش کبنا، نخستین جلسه پروژه مهر سال ۱۴۰۱، در راستای برنامه ریزی و تنظیم فعالیتها و تمهید مقدمات با هدف تبیین وظایف و اقدامات کارگروههای مرتبط، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاونین، مدیرکل نوسازی و توسعه تجهیز مدارس استان و مسئولین و اعضای کارگروه پروژه مهر برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این جلسه گفت: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده‌سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجرا می‌شود که امسال با توجه به حضوری شدن مدارس این پروژه باید با دقت عمل بیشتری اجرایی گردد.

حسنعلی عزت‌خواه با اشاره به اینکه کارگروههای سازماندهی مطلوب نیروی انسانی بر اساس دستورالعمل های مربوطه، ثبت نام دانش آموزان ، انتخاب و انتصاب شایسته مدیران، تعمیر و تجهیز، توجیه و تبلیغ، تأیید صلاحیت، نظارت و ارزیابی و سلامت، کارگروه‌ شورای پروژه مهر است که بر اساس شرح وظایف محوله، فعالیت می‌کنند.
وی پروژه مهر را مهم ترین کار آموزش پرورش در ایام تابستان دانست و گفت: هدف اصلی پروژه مهر خلق مدرسه ای شاداب و مهری با نشاط و ماندگار برای دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی است که از این جهت پروژه مهر یکی از مهمترین پروژه ملی در آغاز سال تحصیلی به‌شمار می‌آید
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و دبیر ستاد پروژه مهر نیز در این جلسه گفت: با همگرایی و همدلی و برگزاری منظم جلسات تلاش کنیم  بازگشایی باشکوهی در مهرماه داشته باشیم.
محمد جمالی با بیان اینکه برنامه های تحولی در آموزش وپرورش استان برای سال تحصيلي آتی  در حال تدوین است گفت: در پروژه مهر در قالب کمیته های شش گانه  باید تلاش مضاعفی شود تا هیچ دانش آموزی بدون مدرسه و هیچ کلاس درسی در مدرسه بدون معلم نباشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1