کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای نامگذاری معابر لنده

نشست کمیته نامگذاری کمیسیون فرهنگی شورای شهر لنده برگزار شد

30 خرداد 1401 ساعت 13:47

اولین نشست کمیته نامگذاری کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری لنده در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.


اولین نشست کمیته نامگذاری کمیسیون فرهنگی شورای شهر و شهرداری لنده با حضور اعضای شورای شهر،شهردار،نماینده سپاه،رئیس بنیاد شهید و رئیس راهداری در سالن جلسات شهرداری برگزار شد.

به گزارش کبنانیوز؛ در این نشست کورش محمدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر لنده گفت: با توجه به اینکه شهر لنده از لحاظ وسعت بزرگتر شده و شهرک های جدیدی به شهر اضافه شدند،بازدیدهای میدانی زیادی از مکان ها و خیابانها و معابری که نامگذاری نشدن داشتیم.

وی گفت: در این بازدیدها این مکان ها شناسایی شدن و امروز در این نشست قصد داریم نامگذاری در خور شأن مردم لنده و این مکان ها را انجام دهیم.

محمدی گفت: با توجه به اطلاعیه ای که قبلا دادیم به مردم برای نامهای پیشنهادی درخواست های زیادی برای ما ارسال شد و پیش نشست های زیادی داشتیم و نامهای ارسالی مردم بررسی شد.

در ادامه شهردار لنده گفت: بسیاری از مردم شهر خصوصا مردم سرآسیاب با توجه به اینکه تازه به شهر ملحق شدند در بحث آدرس یابی مشکلات زیادی داشتند.

مهندس رنجبر افزود: امروز اینجا جمع شدیم که این مکانها که نامگذاری نشدن را نامگذاری کنیم تا کمی از مشکلات مردم کاهش یابد و سعی کردیم اسامی انتخاب کنیم که توجه به مفاخر کشور و بزرگان و نام شهدا را جامعه عمل بپوشانیم.

در ادامه حاضرین در این نشست به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و نامهای پیشنهادی را مورد بررسی قرار دادند.

خبرنگار/ صابر عظیمی


کد مطلب: 449332

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449332/2/نشست-کمیته-نامگذاری-کمیسیون-فرهنگی-شورای-شهر-لنده-برگزار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1