تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۴۴۹۳۲۰
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خبر داد:

ورود ائمه جماعت به حوزه فرهنگ سازی محیط زیست

۰
کبنا ؛مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه وبویراحمد گفت: محیط زیست فرصت مغتنمی برای مصادیق امر به معروف و نهی از منکر توسط ائمه جمعه و جماعات است.
به گزارش کبنا، در آخرین روزهای خرداد ماه 1401 نخستین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر حفاظت محیط زیست استان با حضور رئیس و معاون این شورا در محل اداره کل حفاظت محیط زیست استان برگزار شد .
اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ورود ائمه جمعه و جماعات به مقوله فرهنگ سازی محیط زیست را خوش بین توصیف کرد و گفت: محیط زیست و مسائل آن، فرصت مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر در این حوزه بوده و نیازمند ورود جدی اقشار مختلف جامعه در فرهنگ سازی برای برخورداری از آن بمنظور رفاه و آسایش حال و آینده گان است .
جاودان خرد گفت: امر به معروف و نهی از منکر در حوزه محیط زیست به عنوان یکی از فرایض مهم دینی همواره در جامعه ما مورد توجه توصیه های متعدد قرآنی و حدیثی بوده است.
مدیرکل خفاظت محیط زیست استان تاکید کرد: ورود ائمه جمعه به موضوع محیط زیست و مقوله امر به معروف و نهی از منکر در این حوزه بسیار موثر است.به همین علت با ائمه جمعه و جماعات جلسات متعدد برگزار خواهیم کرد تا مقوله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دنبال شود.
در ادامه این نشست حجت الاسلام پیشقدم دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:توجه به محیط زیست از مولفه های امر به معروف و نهی از منکر است.
وی افزود: در امر به معروف و نهی از منکر تاثیر رفتار بیش از گفتار است. اصلاح رفتار، نگاه و تفکر افراد منجر به گسترش معروف در حوزه‌های مختلف می شود و این امر، با ارائه و انجام رفتارهای درست و بهره‌مندی از روش‌های روزآمد ممکن می‌شود.
در ادامه این نشست حجت الاسلام انصاری معاون حوزه مطالبه گری ستاد گفت : آنچه که موجبات خرسندی را فراهم می کند آنست که در ماه‌های گذشته بدنه تبلیغی کشور و متولیان امر معروف و نهی از منکر،محیط زیست را  به عنوان یکی از مقولات مهم  که مورد توجه قرآن کریم و احادیث است  محل تاکید قرار داده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

پیام تهران به تل آویو / اگر کاخ سفید به حرف‌های امثال ما گوش داده بود...

واکنش دولت بایدن به حمله ۷ اکتبر حماس ۳ هدف عمده را دنبال می‌کرد. اولا، واشنگتن به دنبال ...
هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

هر اقدام اسرائیل با اقدام متقابل ایران رو به رو می‌شود

ایران دیگر می‌داند که با چه ابزار‌های می‌تواند حملات بیشتری را صورت داده و بخشی از موشک‌های ...
چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

چرا ابهامات پیرامون کاظم صدیقی تمامی ندارد

ماجرای کاظم صدیقی تمامی ندارد و رسانه‌ها هم ول کن ماجرا نیستند. متأسفانه در خصوص این ...
1