کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

بازدید مسئولان از مشکلات تولید و تنش آبی مناطق کشاورزی شهرستان بویراحمد + تصاویر

27 خرداد 1401 ساعت 19:59

مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد از برخی از روستاهای این شهرستان بازدید کردند.


مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه فرماندار شهرستان بویراحمد از برخی از روستاهای این شهرستان بازدید کردند.
به گزارش کبنا، سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان در گزارشی اظهار داشت: در پی درخواست و پیگیری کشاورزان برخی از روستاها از جمله روستاهای ده برآفتاب و گنجه ای سریز مبنی بر وجود مشکلات و محدودیت های عدیده بر سر راه تولیدات کشاورزی، بازدیدی میدانی همراه با فرماندار محترم شهرستان بویراحمد و جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان از این روستاها صورت گرفت.
غلامی افزود‌: با توجه به اینکه امروزه از یک طرف تامین امنیت غذایی و از طرف دیگر کاهش آب های زیرزمینی و مواجهه با تنش های آبی یکی از چالش‌ برانگیزترین مباحث جامعه بشری است، می بایست مسئولین دستگاه های متولی بخش کشاورزی تمام توان و تلاش خود را جهت رفع موانع و محدودیت های بر سر راه تولید محصولات راهبردی کشاورزی به کار گیرند.
مهدوی فرماندار شهرستان بویراحمد در بازدید میدانی خود از محدودیتهای تولید بخش کشاورزی، از مدیران جهاد کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان خواهان تسریع در رفع زیرساخت ها، موانع و محدودیت ها شد.
محمدزاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نیز ضمن قول مساعد همکاری و پیگیری مشکلات مربوط به آبیاری تحت فشار، احداث کانال های اب و لایه روبی لازم، ابراز امیدواری کرد که طرح های مورد بازدید در اعتبارات ۱۴۰۱ توجه جدی خواهند شد.


کد مطلب: 449225

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449225/2/بازدید-مسئولان-مشکلات-تولید-تنش-آبی-مناطق-کشاورزی-شهرستان-بویراحمد-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1