تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۴۹۱۱۳
دوشنبه، 23 خردادماه 1401؛

بخشدار مرکزی بهمئی از طرح هادی روستایی شهرک ولیعصر بازدید کرد

۱
کبنا ؛روز دوشنبه (23 خردادماه) علی عباسپور بخشدار مرکزی، رئیس بنیاد مسکن شهرستان بهمئی و دفتر فنی فرمانداری شهرستان بهمئی از طرح هادی روستایی شهرک ولیعصر بازدید کردند.
به گزاترش کبنا، بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی ضمن تقدیر از عملکرد بنیاد مسکن شهرستان بهمئی در حاشیه این بازدید به خبرنگار ما گفت: به دلیل نقش اساسی و تعیین کننده روستاها در توسعه کشور، توجه به عمران و رشد آنها از اهمیت زیادی برخوردار است که این مهم در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد و توسعه این بخش را یکی از سیاست های مهم خود می داند.
علی عباسپور افزود: اجرا و تکمیل طرح های هادی و آسفالت معابر روستایی نیازمند مشارکت و همراهی مردم و تلاش بیش از پیش مسوولان است.
بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی افزود: ضرورت و اهميت توسعه روستايي با توجه به جايگاه، اهميت و نقش جامعه روستايي کاملا روشن است و حوزه های روستایی به عنوان نقاط حیات بخش جامعه و فعالیت ملی، نقش مهمی در توسعه ملی ایفا می کنند.
وی ادامه داد: احداث کانال سیلاب و هدایت آب ها که باعث بوی بد و به خطر افتادن بهداشت مردم می شود از مهم ترین خواسته ها می باشد که اجرایی خواهد شد. 
عباسپور ابراز کرد: در بحث اجرای طرح هادی مشکلاتی در روستاها هست که پیگیر جذب اعتبار هستیم تا عملیات اجرایی در روستاها آغاز شود. 
بخشدار مرکزی شهرستان بهمئی در پایان افزود: بطور مستمر از روستاهای بخش مرکزی بازدید و از اعتباراتی که در حد توان بخشداری است جهت رفع مشکلات اولویت دار روستاها اقدام خواهیم کرد.
گفته می‌شود در این بازدید، مهندس خوب رئیس بنیاد مسکن،مهندس مهربانی از دفتر فنی فرمانداری، بخشدار مرکزی را همراهی کرند و ضمن بررسی مشکلات، قول مساعد دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما

نتنتنتنتنت
Iran, Islamic Republic of
ای علی عباسپور.
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1