کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

روز سوم خرداد؛

گرامی‌داشت آزادسازی خرمشهر در گچساران برگزار می شود

2 خرداد 1401 ساعت 14:09

فرماندار گچساران گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان در سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متنوعی به مناسبت این روز ارزشمند در شهرستان اجرا و برگزار خواهد شد.


فرماندار گچساران گفت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌ها و فداکاری‌های ایثارگران و رزمندگان در سالروز آزادسازی خرمشهر برنامه‌های متنوعی به مناسبت این روز ارزشمند در شهرستان اجرا و برگزار  خواهد شد.
به گزارش کبنا، دیهیمی خوب امروز دوشنبه (2 خردادماه 1401) ااظهار کرد: برای برگزاری هرچه باشکوه آیین بزرگداشت سوم خرداد تمام دستگاه های اجرایی این شهرستان باید پای کار باشند و با فضاسازی مناسب این روز را گرامی دارند.
جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران در این نشست افزود: سوم خرداد حماسه آزادسازی خرمشهر برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است و می بایست با گرامیداشت این ایام مهم این روز را برای نسل های آینده زنده نگه داریم.
وی اظهار داشت: سوم خرداد امسال با شعار " ما مقاوم هستیم " نامگذاری شده که در این ایام برنامه های متنوعی متناسب با این بزرگداشت در گچساران برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: در این مراسمی که ساعت 8 صبح در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران برگزار می شود سردار «سید نصرت‌الله حسینی» از فرماندهان جبهه مقاومت به ایراد سخنرانی می‌پردازد.
عزیزی افزود: برگزاری مراسم صبحگاه با حضور ادارات، فضاسازی مناسب ادارات، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میز خدمت در محلات و روستاها، سرکشی و بازدید از خانواده شهداء  از مهمترین برنامه ها سوم خرداد در این شهرستان است.
شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


کد مطلب: 448289

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/448289/2/گرامی-داشت-آزادسازی-خرمشهر-گچساران-برگزار-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1