تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۸
کد مطلب : ۴۴۸۰۶۴
به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس؛

نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان کهگیلویه و بویراحمدی افتتاح شد

۰
کبنا ؛
به مناسبت دهمين هفته فيلم و عكس، نمایشگاه عکس با آثار جمعی از عکاسان استان کهگیلویه و بویراحمد و به همت انجمن سينماي جوانان ياسوج در محل اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افتتاح شد.
به گزارش کبنا، نمايشگاه عکس امروز (26 اردیبهشت 1401) با حضور امين درخشان مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي کهگیلویه و بویراحمد، سليماني‌فر مدير سابق انجمن سینمای جوان، شريف اسلامي رئیس حوزه هنری و اعضای مركز آفرينش‌هاي هنري سپاه استان و جمع زیادی از عکاسان، فیلمسازان و علاقه‌مندان به عکاسی و سینما، افتتاح شد.
در این نمایشگاه 30 اثر با موضوعات طبيعت، مستند اجتماعي و مينيمال از عکاسان انجمن و مدعو در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت.

گفتنی است در ادامه اين مراسم، كارگاه عكاسي با حضور عكاسان مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد، داود ايزدپناه، اسحاق آقايي، قدرت الله سليماني فر، سيد محمد حسيني و حسن فتاحيان در محل سينما تك فرهنگ و ارشاد اسلامي بر گزار و كارشناسان در خصوص عكاسي طبيت، مستند اجتماعي، عكاسي مينيمال، پرتره و چشم‌انداز براي علاقه‌مندان توضيحاتي ارائه نمودند.
دهمين هفته فيلم و عكس انجمن سينماي جوان ياسوج  تا ٢٨ ارديبهشت، برنامه‌هاي متنوعي را براي علاقه‌مندان به سينما و عكاسي تدارك ديده است؛ از جمله نمايش فيلم‌هاي كوتاه بخش ملي انجمن سينماي جوانان ايران همچنين توليدات دفتر ياسوج  و كارگاه فيلمنامه‌نويسي با حضور محمد سليمي راد فيلمساز هم‌استاني و در اختتاميه تجليل از فيلمسازان، عكاسان و پيشكسوتان عرصه سينما و عكاسي در استان.
یادآور می‌شود دهمين هفته فيلم و عكس انجمن سينماي جوان دفتر ياسوج با همكاري معاونت هنري و سينمايي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، معاونت فرهنگي و هنري سپاه فتح استان همچنين مركز آفرينش‌هاي هنري سپاه فتح و خانه فيلم و نمايش مركز آفرينش‌هاي هنري سپاه فتح استان برگزار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
چرا مدیرکل و اقای سلیمانی ماسک نزدن
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1