تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : ۴۴۸۰۲۱
در همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد؛

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد: اردوی جهادی مدیران استانی برگزار شود

۰
کبنا ؛
همایش تجلیل از جهادگران دانشجویی استان تحت عنوان «شکوه هجرت» به همت معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در محل سالن شهید چمران دانشگاه یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، در این همایش، مسعود پرهیزگاری مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از جهادگران دانشجویی، گفت: علاوه بر اردوی جهادی دانشجویی، اردوی جهادی مدیران استانی هم برگزار شود.
وی در ادامه به شرحی از اقدامات بسیج دانشجویی در بین دانشگاه‌های استان و گزارشی از عملکرد گروه‌های جهادی جهادی دانشجویی استان در سال 1400 و 1401 پرداخت.
به گفته مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد بخشی از اقدامات بسیج دانشجویی، کمک به زلزله‌زدگان سیسخت، واکسیناسیون کرونا، توزیع بسته‌های معیشتی، برگزاری اردوهای جهادی و قرارگاه جهادی عهد خدمت شهید ستار اورنگ عنوان کرد.
وی افزود: این قرارگاه از 25 اسفند 1400 الی 12 فروردین 1401 در قالب 17 گروه جهادی و 300 جهادگر در بخش دیشموک و شهرستان باشت مشغول به فعالیت‌های جهادی بودند.
پرهیزگاری عنوان کرد: گروه‌های جهادی دانشجویی استان در زمینه‌های مختلف عمرانی (رنگ آمیزی مدارس، آبرسانی به روستا، مرمت مدارس، محوطه‌سازی مدارس و مرمت مساجد)، خدماتی ارائه داد.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این گروه‌های جهادی علاوه بر اقدامات عمرانی، خدمات پزشکی، در قالب خدمات پرستاری، دندانپرشکی، مامایی و غربالگری، نیز ارائه داد.
وی اضافه کرد: خدمات فرهنگی مثل یادواره شهدا در روستاها، ایستگاه‌های صلواتی به مناسبت نیمه شعبان، برگزاری جشن نوروز در روستاها، فعالیت‌های آموزشی، کاردستی و صنایع دستی هم از دیگر اقدامات گروه‌های جهادی دانشجویی استان بود.

سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به بیان شرحی کلی از انقلاب اسلامی از ابتدا تا به امروز پرداخت و با اشاره با وظیفه مهم دانشجویان در وضعیت امروز، آز آنها خواست که به وظیفه خود عمل کنند.
وی گفت: دانشجویان نگرانی در مورد امنیت و مرزها نداشته باشند؛ چرا که غیورمردان تیپ ۴۸ فتح این مأموریت را با جان و دل انجام می‌دهند و از این بابت نگرانی نداشته باشند و انتظار دارند که دانشجویان به وظایف خود در زمینه‌های علمی، تحصیلی و جهاد تبیین به خوبی عمل کنند.
در پایان، از همه گروه‌های جهادی استان و گروه‌های جهادی برتر تجلیل شد. گروه‌های جهادی «شهید رستمی دانشگاه آزاد یاسوج»، «عباس دبیقی دانشگاه پیام نور یاسوج» و «شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج»، به عنوان سه گروه جهادی برتر انتخاب شدند.
گفتنی است همایش شکوه هجرت هر ساله برای تجلیل از گروه های بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1