تاریخ انتشار
يکشنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۴۴۷۲۹۵
کبنا گزارش می دهد؛

تجلیل مدیرعامل نفت از بانوی كوهنورد گچسارانی

۱
کبنا ؛مدیرعامل و مسئولین ورزش شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از بانو پگاه شاکرمی تجلیل کردند.
به گزارش کبنا نیوز از گچساران، مهرداد کاهکش، مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در آیین تجلیل از این بانوی کوهنورد بیان نمود: ورزش بانوان از اهمیت خاصی برخوردار است چون می توانند قابلیت های خود را در صحنه‌های ورزشی بررسی به عرصه نمایش بگذارند و به تناسب و توانایی، برای خود و کشور افتخار آفرین باشند.
کاهکش در ادامه، حضور بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی را با توجه به توانمندی آنان قابل تحسین دانست و گفت: علاقمند هستیم که ورزش بانوان در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران رونق بیشتری داشته باشد و تلاش خواهیم کرد تا با فراهم کردن امکانات واستفاده ازافراد با تجربه و پیشکسوت شاهد رشد بیش از پیش رشته های مختلف ورزشی در سطح کشور باشیم.
کاهکش در بخش پایانی سخنانش ضمن تبریک مجدد به سرکار خانم پگاه شاکرمی گفت: همان‌طور که در رشته کوهنوردی قله‌ها را فتح می کنید امیدوارم در قله های بلند زندگی شاهد موفقیت، پیروزی و سربلندی شما باشیم.
در ادامه آیین تجلیل از بانوی کوهنورد، یزدانشناس سرپرست امور ورزش نفت و گاز گچساران با ارائه گزارشی از عملکرد ورزش در رشته های مختلف به بیان چالش های گذشته و پیش رو پرداخت و گفت: ورزشکاران نفت و گاز گچساران در اکثر رشته ها با توجه به امکانات موجود در مسابقات شهرستان، استان و مناطق نفتخیز جنوب توانسته اند مقام‌های زیادی کسب کنند که این امر میسر نمی شد، جز با حمایت شما مدیر عامل محترم و اعضای هیئت مدیره که جای قدردانی و تشکر دارد .
لازم به ذکر می باشد: سرکار خانم پگاه شاکرمی کارمند شاغل در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، صعود زمستانی به قله ۵۶۷۱ متری دماوند را در پرونده ورزشی خود ثبت کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

عصبانیت از قانون‌شکنی‌های زاکانی

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران وضعیت رعایت قانون در شهرداری ...
قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

قاچاق انسان یا قاچاق مهاجر؟

در چند روزی که از تعطیلات عید نوروز می‌گذرد جنجالی پیرامون حضور مهاجران افغانستانی در ...
بیداد اجاره‌ها

بیداد اجاره‌ها

تهران بنا بر اعلام مرکز آمار ایران، مستأجرنشین‌ترین استان ایران است و گزارش سازمان مدیریت ...
1