تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۵
کد مطلب : ۴۴۶۴۰۳
با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویر احمد

تجلیل از مدال آور لنده ای در مسابقات لیگ کاراته وان کشوری+تصاویر

۱
کبنا ؛عین الله دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در منزل محمدرضا حسینی مدال آور لنده ای لیگ کاراته وان کشور از این ورزشکار تجلیل کرد.
به گزارش کبنا نیوز؛ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان جناب آقای عین الله دهقان و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان و همچنین اعضای هیئت کاراته استان اساتید محترم آقایان قدرت الله و روح الله عادل پور در منزل قهرمان کاراته وان کشور جناب آقای محمدرضا حسینی از ایشان تجلیل شد.
مجید براتی زاده رئیس هیئت کاراته ،سیدسجادهاشمی نایب رئیس هیئت کاراته و عمار نیکبخت دبیر هیئت کاراته شهرستان لنده ضمن عرض خیر مقدم از حضور مدیر کل ورزش و جوانان در این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان استان از فعالیتهای خوب هیئت کاراته استان در سالهای گذشته و همدلی که بین اعضای هیئت کاراته استان وجود دارد تقدیر و تشکر نمودند و یاد آور شدند که تمام تلاش خود و همکارانم در اداره کل ورزش‌وجوانان استان بر این خواهد بود که با تمام قوا هیئت های استانی را حمایت کنیم تا بتوانیم شاهد درخشش ورزشکاران عزیزمان در سطوح بین المللی باشیم.
مدیرکل ورزش‌وجوانان استان با اهدا لوح تقدیر و هدیه از زحمات قهرمان ارزنده شهرستان لنده و آکادمی کاراته مارون جناب آقای محمدرضا حسینی تقدیر به عمل آوردند.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1