تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۴۶۳۹۰
با حضور سرپرست پست بانک استان کهگیلویه و بریواحمد انجام شد

افتتاح پست بانک بخش ممبی در بهمئی

۰
کبنا ؛آئین افتتاحیه پست بانک باجه بخش ممبی با حضور جمعی از مردم، مدیرعامل پست بانک استان و بخشدار ممبی و رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی در روستای قلعه بخش ممبی برگزار شد‌.
به گزارش کبنا، حسن شاهدی سرپرست پست بانک استان کهگیلویه و بریواحمد در این مراسم ضمن تبریک سال نو گفت: خدمات پست بانک در روستاها را یکی از بهترین خدمات دولت برشمرد و بر خدمت‌رسانی بیشتر به مردم تأکید کرد.
وی بیان داشت: فراهم نمودن دسترسی آسان مردم به خدمات متنوع و نوین بانکی، ایجاد اشتغال و تولید در روستاها از مهمترین اهداف اصلی پست بانک ایران است.
حسن شاهدی این افتتاحیه را یکی از افتخارات بانک برای کشور دانست و خاطر نشان کرد: پست بانک انواع خدمات و پرداخت تسهیلات  برای رونق بخشیدن به بخش تولید جهت کسب و کار و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها و مناطق کم‌برخوردار، از اولیت هایشان می باشد.
سرپرست پست بانک استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این باجه با هزینه‌ای بالغ بر ۳ میلیارد ریال و با مساحت 70 متر و با اشتغال‌زایی برای ۲ نفر مورد بهره برداری و افتتاح در بخش ممبی قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه 48 باجه بانکی  در استان در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند، عنوان کرد: 18 باجه جدید دیگر در حال ساخت است که در آینده نزدیک به بهره‌بردای می‌رسند.
شاهدی اظهار داشت: این باجه به منظور فراهم کردن دسترسی جامعه روستایی این منطقه به خدمات بانکی احداث شده است.
وی با بیان اینکه با احداث این باجه روستائیان دیگر برای خدمات بانکی خود به شهر مراجعه نمی‌کنند، تصریح کرد:  این خبری خوش برای مردم شهرستان بهمئی و بخش های ممبی و سرآسیاب است‌.
وی در پایان ضمن تشکر از بخشدار ممبی، دهیاران تابعه و رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان بهمئی که در این خصوص همکاری لازم داشتند گفت: از زمان مسئولیت اینجانب این ششمین باجه ای است که در ۶ماهه دوم سال ۱۴۰۰ مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفت.
سلمان ارنواز بخشدار ممبی هم در این مراسم ضمن تبریک سال نو  از زحمات و پیگیری های دست اندرکاران و مدیرعامل پست بانک در راستای استقرار این باجه در مرکز بخش تشکر کرد و اظهار امیدواری کرد؛ که شاهد خدمت رسانی به مردم منطقه باشیم و جهت انجام امور بانکی نیازی به مراجعه به مرکز شهرستان نباشد.
وی گفت: ۲۳ دهیاری در بخش ممبی داریم که قطعا از خدمات این شعبه بهره مند خواهند شد.
ارنواز ادامه داد: از مسئول این باجه نیز انتظار می‌رود مردمداری، امانتداری، و سلامت در کار خود را سرلوحه کار خود قرار دهد.
رحمخدا خوبی زاده کارگزار شعبه پست بانک بخش ممبی ضمن تشکر از حمایت های مدیریت شعبه شهرستان و استان برای راه اندازی این شعبه،  برای ارایه خدمات بانکی به مردم آمادگی لازم داشته و اعلام کردند 
وی گفت: از مردم بابت افتتاح حساب در این باجه برای اعتبار بخشیدن به شعبه و با قراردادن سپرده های مالی خود به صورت جاری و قرض الحسنه تقاضای همکاری نمودند تا انشاالله در اولین فرصت برای افراد واجد شرایط و نیازمند با اعطای وام و تسهیلات بانکی ارایه خدمات بیشتری در منطقه صورت گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

فائزه هاشمی به دولت رئیسی نمره داد

سایت قرن نو نوشت: فائزه هاشمی انتقاد جدی به دولت ابراهیم رئیسی دارد و نگرانی‌اش در سال ...
از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از آثار حسن بهرامی نویسنده و شاعر هم‌استانی رونمایی می‌شود

از مجموعه داستان «مالاتیون» و رمان «تیراندازی طبق بخشنامه» اثر حسن بهرامی نویسنده و شاعر ...
جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

جهان، طالبان را به‌عنوان حکومت «دوفاکتو» به رسمیت شناخته است

سقوط کابل در 15 آگوست سال 2021 را که مهم‌ترین تحول سال رو به پایان است، نمی‌توان تنها ...
1