کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در سفر نماینده کهگیلویه بزرگ و مسوولان به دیشموک مطرح شد

درخشان: توجه به پیوست‌های فرهنگی موجب کاهش آسیب اجتماعی در دیشموک می‌شود

4 فروردين 1401 ساعت 23:59

نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه دیشموک بازدید کردند.


نماینده کهگیلویه بزرگ و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از منطقه دیشموک بازدید کردند.
به گزارش کبنا، امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید، اظهار داشت: به دلیل شرایط خاص جغرافیایی و گستردگی و پراکندگی منطقه مسائل فرهنگی در این منطقه مغفول مانده‌است که نیاز به توجه بیشتری است.
 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: مستقر نبودن دستگاه‌های فرهنگی در منطقه را یکی از دلایل عقب ماندن مسائل فرهنگی در دیشموک و چاروسا دانست و خاطرنشان کرد امیدوارم با فعال کردن شورای فرهنگ عمومی هر دو بخش، بخشی از مشکلات فرهنگی این مناطق  مورد توجه قرار خواهد بگیرد و برطرف شود.  
درخشان ر خصوص توجه به بحث آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: اولاً مردم این دیار به صداقت و دین‌داری شهرت دارند  و  و این خود یک فرهنگ غنی است، اما  به دلیل مشکلات و معضلات ناشی از نارسایی‌هایی که بوده،  آسیب‌هایی  در بعد اجتماعی وجود دارد که باید با نگاه  فرهنگی به آن‌ها کمک شود و بدون تردید  آسیب‌های اجتماعی دیشموک در برنامه‌های فرهنگی سال جاری در دستور کار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواهد بود.
درخشان همچنین اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دیشموک با توجه به پراکندگی روستاها باید تقویت شوند چون کانون  می‌توانند ظرفیت موثری برای این منطقه در حوزه فرهنگی باشند.
 


کد مطلب: 446161

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446161/2/درخشان-توجه-پیوست-های-فرهنگی-موجب-کاهش-آسیب-اجتماعی-دیشموک-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1