کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا انتخابات 1402 در شهرستان گچساران و باشت کلید خورد؟

دست بالای تاجگردون / حضور ریحان محمدپور در کنار تاجگردون؛ پیام انتخاباتی یا عیدانه؟!

2 فروردين 1401 ساعت 15:59

در روزهایی که هیچ خبری از سید ناصر حسینی‌پور نیست. غلامرضا تاجگردون در روستای چاه‌تلخ مهمان اهالی فرهنگ و هنر (شاهنامه‌خوانان) شهرستان‌های گچساران و باشت بود. او در جمع هوادارانش حضور پیدا کرد البته متفاوت‌تر از همیشه؛ نه حرفی زد و نه تیکه‌پرانی و نه نیشی حواله کسی کرد.


در روزهایی که هیچ خبری از سید ناصر حسینی‌پور نیست، غلامرضا تاجگردون در روستای چاه‌تلخ مهمان اهالی فرهنگ و هنر (شاهنامه‌خوانان) شهرستان‌های گچساران و باشت بود. او در جمع هوادارانش حضور پیدا کرد. البته متفاوت‌تر از همیشه؛ نه حرفی زد و نه تیکه‌پرانی و نه نیشی را حواله کسی کرد.
به گزارش کبنا، روز گذشته (دوشنبه 1 فروردین ماه 1401) در دشت‌ سرسبز روستای چاه تلخ شهرستان باشت مهمان هواداران و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان‌های گچساران و باشت بود. گر چه این مراسم همانند سایر برنامه‌های تاجگردون با تبلیغات آنچنانی همراه نبود، اما باز هم با شور و هیجان خاصی همراه بود.
حضور تاجگردون در بین بامیشیخی‌ها و اهالی چاه تلخ هر چند بخواهیم او را عیدانه بدانیم، اما سیاسی قلمداد می‌شود. و نمی‌شود حضور پُررنگ برخی از مدیران گچسارانی و باشتیِ از قطار پیاده شده را نادیده گرفت.
تاجگردون هنوز هم با برنامه و پُر سر و صدا در چنین جاهایی حضور پیدا می‌کند. کبنا نیوز قبلاً در گزارش «کنش‌های متعارض سید ناصر و تاجگردون / آقای سید ناصر دوران بزن دَر رو تمام شد»  نوشته بود که سیدناصر کمتر در عرصه سیاست فراز و فرود دارد. این رویه ادامه دارد و به نظر می‌آید سیدناصر فضا را رها و همه چیز را دو دستی به غلامرضا تاجگردون واگذار کرده است. صدای تاجگردون در فضای سیاسی گچساران و باشت هنوز ار همه صداها بلندتر است. 

تاجگردون در تمام مناسبت‌های مذهبی و اجتماعی با کلیپ، پیام و استوری با مخاطبش ارتباط دارد.
حضور لیدرهای بزرگ و کوچک تاجگردون در این جشن نوروزی پُررنگ بود. در جلوی چشمان حیرت زده، ریحان محمدپور آمد و دقیقاً کنار تاجگردون نشست و لبخند بر لب هر دو نقش بست. حضور ریحان محمدپور خیلی‌ها را متعجب کرد و یقیناً برای جبهه‌های انتخاباتی پیام دارد که پیرامون آن بیشتر نوشته می‌شود. محمدپور و تاجگردون کنار هم ایستادند و از اهالی فرهنگ و هنر (گروه شاهنامه خوانی) تجلیل کردند.
تاجگردون روزی در همین منطقه میرشکار خوانده شد و در ذهن تاجگردون چه می‌گذرد؟ الله اعلم. اما نمی‌شود گفت که او از انتخابات 1402 غافل است.







 


کد مطلب: 446092

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/446092/2/دست-بالای-تاجگردون-حضور-ریحان-محمدپور-کنار-پیام-انتخاباتی-یا-عیدانه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1